Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke leker er mest populære nå? trenger litt tips da vesla kjeder seg med noen av de enkleste lekene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn fisher price sjiraff som man stapper baller i munnen på, den er en hit her ihvertfall. Den lager lyd og mini liker å reise seg opp/"klatre" på den :-) Har også en sånn fisher price "lærebamse" som synger og rimer, veldig kjekk å ha!

Ellers synes han også at det er kjempegøy med ballong!

Skrevet

Vi har også den sjiraffen og den liker han godt, spesielt nå som han skjønner hvordan leken funker;)

Og så er den fin å lene seg til.

Elelrs har han fischer price learning home og leker mye med den også.

Ellers er det litt putt-i-leker og andre småleker,men de 2 øverste er nok de han liker best;)

Skrevet

Innholdet i kjøkkenskuffen, bokhylla og et lite lekepiano med masse fæle lyder. :) Hennes egne leker er ikke spesielt spennende i lengden.

Skrevet

Min sønn har en gåbil, som ett fly med masse musikk og lyder.. og propell som går rundt og rundt. Han bruker den ikke til å gå rundt med, men bare leke:)

Også er sånne nøkler populære + biteringer mm.

Skrevet

Den FP giraffen som de andre her nevner, veldig grei å reise seg ved også. Pluss legokassen til storesøss =)

Skrevet

av leker`!? Little people kjøpte en sånn buss, med små folk i- genial.. har en gå bil å.. men det går lite i leker nå, det er alt man ikke skal røre som gardiner, åpne skap -skuffer, ledninger.. etc etc.. klatre ..;)

Skrevet

Fisher price tog som kjører framover og lager lyd når man trykker på det,med stable klosser på. ;)

Baller som han får til og holde,og krabbe etter på gulvet.

En tom kakao boks med lokk fra tåteflasker oppi. Han elsker å putte oppi lokka,og riste på boksen. =)

Skrevet

Er den noen som vet hvor jeg kan se bilde av fisher-price giraffen? på finn.no er det flere typer.

Skrevet

hva koster denne giraffen da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...