Gå til innhold

Moderator, du må gjøre noe!!!


selma07 og engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste innlegget. Er enig i at det er en gangske sær ting å spørre om, men kan ikke se at jeg burde slette det. Vedkommende blir jo kraftig realitetsorientert av andre innleggere, så sånn sett er det lurt å la det stå.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager jordmor Siri, men jeg kan ikke skjønne at du mener at siden vi som brukere irettesetter sånne innlegg, så skal ikke dere gjøre noe med det??? Men det får være deres valg... merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er merkelig mye rart som tillates i diverse fora her på BiM. En så sårbar situasjon vi er i som gravide - vi skulle vært spart for alle ødelagte mennesker som ikke finner annen glede enn i den å bryte andre ned. Hva er greia, egentlig? Hva er vitsen med moderator-ordning nå folk tillates å bryte ned andre på disse foraene? Rister på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er helt avhengige av at dere sier fra om det dere ikke liker, men det er jo ikke dermed sagt at vi er enige i klagen som blir fremsatt. Men fortsett forall del med å si fra! En god diskusjon forlenger livet, det er jeg helt sikker på:-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...