Maria&Casper Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Er det noen som har peiling på hvor i heiteste man kan finne tak i en mørkeblå eller blå silkeskjorte på nettet eller? Finner ikke i noen butikker.. Er jo bare sennepsgult å gusj farger i butikkene nå.. Har sett slike skjorter som jeg tenker på i butikkene før, men nå når jeg trenger det finnes det ikke i det hele tatt.. Håper noen vet. Tenkte jo å matche båndene på dåpskjolen...
line_n & sara Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 til barn? eller voksne? (uansett vet jeg ikke..) men, hvis det er til barn, kan du finne stoff, og få noen til å sy for deg! tror husfliden kan formidle sy-dame!
Maria&Casper Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 hehe, ja d hadde jo vært en ide å skrive det å ned.. Er skjorte til meg da..
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke om de har nettbutikk, men de som syr skjorter som ligger både på Skøyen og Sandvika storsenter kanskje?! *står helt stille her*
Maria&Casper Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Bare ett lite problem, bor i Tromsø.. Har vært på butikkene her å sjekka, men finner ikke.. Derfor skulle jeg fått noen linker til noen på nettet som kan ha en slik skjorte/bluse.. Åh.. Blir helt oppgitt.. Montro om det går å farge en hvit "silke" bluse da.. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå