Gå til innhold

Gå ut med feber?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har influensa og en 3,5 åring rundt meg. Hvordan var det der... feber og frisk luft, blir man verre eller kan det gjøre godt? Jeg sitter inne og svetten sildrer, og snuppa skulle jo vært ute en liten tur...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved høy feber vile ikke jeg gått ut, litt feber hadde ikke vært noe problem. Helst hadde jeg hørt om noen andre i famlien kunne lufta unga og lagt meg nedpå :-) Men nå får jeg først feber når jeg er skikkelig sjuk også..så da hadde jeg neppe vært i stand til å gå noe sted..hehe

Sist jeg hadde feber hadde jeg lungebetennelse..

 

Skrevet

Jeg er litt på bedringens vei og har tatt paracet for å få roet ned kroppen litt. Kan prøve en liten halvtime så får vi se, tror faktisk det hadde vært godt med litt luft så er det jo bare å gå inn dersom det ikke funker. Jeg er så sjelden syk at jeg blir helt satt ut av å bli sengeliggende. Gori så kjedelig.. rett og slett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...