Gå til innhold

Dere kranglere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stusser over mye når det gjelder dere.. For det første: jeg har aldri i mitt liv møtt jenter med så sterke meninger... bastante egentlig. Dere bruker tid på å diskutere barnslige temaer som kalkunfitte, uthenging av nick, og rett og slett er dere en haug med barnslige jenter foran en skjerm, som ikke kan ha et særlig åndelig liv på utsiden av dib.

Med så mange meninger på lavt nivå som dere klarer å lire fra dere her inne, kan dere ikke være mye til folk egentlig. Lurer på hva resten av familien og vennene deres hadde sagt om de visste alt dere tenker, tror, mener, skriver osv her inne.

Å komme som ny bruker på dib og kranglesiden er et sjokk!! Jeg hadde INGEN aning om at det satt så mange syke mennesker der ute.. og hvertfall ikke på ett nettsted som handler om at vi er mødre.. Er rett og slett forferdet jeg....Kan bare ikke tro at mennesker, mødre, kjærlige personer kan ha så mye sykt å skrive... dere kan ikke ha det bra i hodet. Og ikke si at dette er et nettsted, og ikke den virkelige verden.. det dere skriver kommer fra et sted i hodet deres og dermed har det noe med den personen du er i virkeligheten! Huff... stakkars de små barna deres... får helt vondt i hjertet mitt jeg. Det er ikke alle barn som har det så greit med sine mødre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud snakk om å ta alt man leser her inn bokstavelig....syns egentlig mere synd på deg når det ikke skal mere enn et klikk inn hit for deg for å rive verden din over ende. De har en fin side her som du kan lese koselige strikkeoppskrifter og sånne ting på. Ta deg en tur inn på hobbysiden du:-)

Skrevet

Verden min blir ikke revet overende. Men at jeg er sjokka er ikke å legge under en stol. Typisk dere å vri på det man sier.. Pg typisk å komme med dritt tilbake når dere blir kritisert. Ikke mye dere tåler heller???

Skrevet

Da har vi fått vite dine tanker om kranglerne, nå kan du ta skravle, dette er jo underholdning!

Nevnte jeg skivebom?

Skrevet

det er helt frivillig og være her inne... du trenger ikke være her vist du føler ubehag... og vi tåler kritikk.. men vi tar ikke alt så seriøst som kanskje andre gjør.. herrgud jente,... ha litt humor da=P og jeg tåler kritikk så kom med det snuppa=P

Skrevet

Enda godt noen tåler det. For det første.. jeg vet det er frivillig å være her inne.. derfor jeg bare har sett innom to ganger, men aldri skrevet noe her selv. For det andre: skrivebom.... helt sikkert!!

Når det er sagt...å komme som ny bruker på kranglesiden er faktisk et sjokk uansett om man har humor eller ikke.. det er nivået dere krangler på og temaene som er sjokkerende... akkurat som om dere er en haug med 7-åringer! Vi er faktisk mødre... Men kalunfitte, utskjelling, frekkhet, lavmål og usakelig drittslenging er faktisk langt under vår verdighet som mødre.

Skrevet

Nå er det jo i hovedsak to kalkunfitter her da.

Den som "oppfant" betegnelsen og de som også ofte omtales som "annie"

Og er egentlig tråden din noen mindre diskusjon om kalkunfitter enn de andre som tar opp kalkunsaken?!

Skrevet

Langt under din verdighet kanskje, og disksjonene her har vel aldri vært spesielt saklige og tror ikke det er meningen de skal være det heller. Syns du er utrolig nærtagende når jeg foreslår at du kan ta deg en tur innom strikkesiden, det er ikke drittslenging men en oppfordring, tror den kan passe bedre til deg, syns det er ganske tydelig at du har forvillet deg inn her...og før du blir like besudlet som oss andre...kom deg ut fort:-) Ta gjerne en telefon til barnevernet på vei ut, ingen passer barna våre mens vi sitter her.-)

Skrevet

Hehe... strikking er ikke noe for meg.. jeg er heller typen som går ut i helgene og koser meg mens barnefar er hjemme og passer på.. men for all del... for å reagere på dere her inne så er man vel automatisk en hobbystrikkende naiv jomfru uten sminke og hårfarge??

Skrevet

Du synes det er lavmål med damer med sterke meninger , jeg synes det er flott. jeg ser på denne siden som underholdning. Typ Se&Hør. Her kan jeg legge igjen frustrasjon som bygger seg opp i mitt sinn. jeg kan være saklig, barnslig, furten, morsom eller bare rett og slett deltagende.

Om jeg diskuterer kalkunfitte, så er det ikke fordi det opptar meg så veldig, men fordi jeg KAN. Jeg kan dela i samfunnsengasjerte debatter, eller bare kverrulere i helt betydningsløse saker.

Synes det vitner om lite kunnskap om menneskesinnet når du trur at noen setninger inne på en "krangleside" på et nettsted er definerende for hele mennesket. da er det egentlig du som er fattig.

men men, det at du satte deg ned og brukte tid på å lage et inlegg på en side du ikke tar seriøst, viser jo bare at du gjør akkurat det samme som oss andre???

Skrevet

Grunnen til at KAN diskutere kalkunfitte er fordi du er utrolig barnslig og ikke lite grunn heller.

Skrevet

Hei Hi. igjen her!!

Nå synes jeg dere drar denne utdritinga av meg litt langt og jeg lover å ringe moderator slik at dere hønseskaller blir kastet ut av DiB og internett med det samme! Hvis dere ikke takler at jeg har et alvorlig fedmeproblem samt at jeg sliter med kronisk sopp nedentil i glufsa mi som igjen har ført til at jeg er alenemor for at seg sliter mentalt, så sier det veldig mye om dere her inne!! Jeg kom tross alt i fredelig ærend, men dere halvhjerner driver reglrett sjikane av meg som person!

Jeg kommer ALDRI til å beøke denne siden igjen og jeg håper dere alle kan brenne i helvete!! Faaaaaaaaaeeeeeen assssssaaa..

Hi.

Skrevet

Så fint...ut med deg og mindre bekymringer på oss. Er nok ikke håp for deg vennen, så jeg håper ikke du og den missforståtte hjernen virkelig kom hit og trodde du skulle få STØTTE...sånt beheftiger vi oss ikke med her.....og når det gjelder sjikane...sannheter oppfattes ofte sånn vennen når man ikke vil ta ting til seg... Det er selvfølgelig deg det er noe galt med:-) (men det visste du jo egentlig..innerst inne, ellers ville du nok aldri vært her)

Skrevet

Til HI: Er du klar over hva som har skjedd nå? Du har vært på kranglesiden og latt deg provosere. Du har skrevet et innlegg for å si at du er provosert.

Du har blitt en krangler. Så lett kan det gå.

Skrevet

Jeg fikk større sjokk av å komme som ny på skravlesiden, jeg.

Trodde ikke det fantes så mange kjærringer og husmødre a la 50-tallet rundt omkring i landet, med så snevre interesser - og så lite integritet at de må spørre andre om de mest idiotiske ting. For ikke å snakke om den kjedelige humoren.

Og hvis vi snakker om debattnivå finner jeg ingen bevis for at skravlekjerringene er bedre på den biten. Heller ikke når det gjelder å tåle kritikk.

Skrevet

Hehe..

"Passer det med rød vogn til gutt?" sjokkerer meg mer enn kranglerene... for å si det sånn.

Skrevet

Ja kanskje jeg er både grunn og barnslig innimellom, men du er bare dum og gretten. Så du har det sikkert mye verre en meg.

Skrevet

Faaaaaaaen steike ass... At dere skal være voksne damer asssa????? Jeg er mentalt ødelagt etter denne utdritninga dere bedriver av meg her inne!!Synes virkelig dere bør gå inn i dere selv littegranne for denne mobbekulturen som dere hønseskaller bedriver her inne er destruktiv og ødeleggende!

Jeg lover dyrt og hellig at jeg AKDRI skal oppsøke DiB flere ganger!!!!!!!!!!!!

Hi.

Skrevet

HI her: jeg er ikke den anonym som er over her. Jeg har aldri i mitt liv skrevet ordet assa og ass.

Hilsen ekte HI

Skrevet

Bla bla bla bla......for man slutter jo å eksistere som fritt tenkende menneske med humor, ironi og blir en helgen når man får et barn eller 10...juhuuuu.... GET A FUCKING LIFE HI!!!

Selv om man skriver en masse "syke" ting, banner som ei "bryggekjerring" i debattene, slenger rundt seg med kalkunfitter, fittesnurperi og andre fine kjønnsbetegnelser så vil det ikke si at folk slenger rundt seg sånn i RL.

Skrevet

Men jeg er tjukk og sliter skikkelig mentalt assa.... faen at noen kan være så jævlig å ødelegge denne tråden jeg har startet.. Nå slenger jeg igjen døra for siste gang.. Adjø bedritne kranglere!!!

Hi. den ekte...

Skrevet

Her er saken enkel å grei.... Dere tørr ikke å stille frem innlegget med nick eller noe, så jeg foreslår at dere drar in på Aniieforumet som har kommet.

Der kan dere gjerne sitte å klage over oss " barnslige" kranglere, Og ha voksne og saklige debatter.... God tur over i annieforumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...