Gå til innhold

rose i begravelse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det rød rose man bruker?skal legge på kista når den jordfestes(eller hva d heter)

Og hva kan jeg skrive på kortet sammen med penge gaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett alle farger på roser i begravelser. hvit gul, rosa og rød. Tror det kommer helt an på hva giveren liker. Pengegave? På kortet kan det feks stå; føler med deg eller kondolerer eller lignende og hilsen deg. Trenger ikke å stå så mye.

Skrevet

Rosefarge spiller ingen rolle, vet du favorittfargen til avdøde?? Bruk den hvis du vet.

På kortet kan du skrive : Min/vår varmeste kondolanse ved xxxxx bortgang. Eller vår/min dypeste medfølelse i sorgen. Hilsen xxxxx

Der kan du jo bruke klem om du kjenner de godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...