storebror og junibaby=) Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 er det rød rose man bruker?skal legge på kista når den jordfestes(eller hva d heter) Og hva kan jeg skrive på kortet sammen med penge gaven?
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Har sett alle farger på roser i begravelser. hvit gul, rosa og rød. Tror det kommer helt an på hva giveren liker. Pengegave? På kortet kan det feks stå; føler med deg eller kondolerer eller lignende og hilsen deg. Trenger ikke å stå så mye.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Rosefarge spiller ingen rolle, vet du favorittfargen til avdøde?? Bruk den hvis du vet. På kortet kan du skrive : Min/vår varmeste kondolanse ved xxxxx bortgang. Eller vår/min dypeste medfølelse i sorgen. Hilsen xxxxx Der kan du jo bruke klem om du kjenner de godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå