Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 x-en min insisterer plutselig på at vi skal ha delt foreldreansvar... jeg har ikke mye greie på dette, men hvis d innebærer mer ansvar/"makt" (blir helt feil ord...) så har jeg ikke lyst å gå med på dette, fordi jeg ikke tør å overlate barnet alene i hans varetekt... kan jeg nekte?? og nøyaktig hva innebærer d??? TAKKER for svar =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå