Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Vi har endelig bestemt oss for å prøve å bli gravid. Så jeg sluttet med cerazette 14.jan. pga cerazette har jeg ikke hatt mensen på 1,5år. Er det da ikke vanlig å få mensen omtrent 14 dager etter man slutter? Har ennå ikke fått mensen (2.2), og har en liten anelse jeg kanskje er gravid (ømme pupper, "menssmerter" som har vart i 5-6dager., av og til småuvel, trøtt). men det kan jo selvfølgelig være at kroppen spiller meg et puss, før den kommer i lage igjen.. forvirret og første gang.. Noen som har opplevd lignende?
Skatt i magen :) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jeg sluttet på pillene 17.november, etter 42 dager fikk jeg den ordentlige mensen igjen, hadde en pilleblødning rett etter at jeg sluttet.. men da følte jeg meg akkurat sånn som du, følte meg jo gravid pga alle symtpomene, men er nok kroppen som må komme i gjenge igjen.. nå er jeg i 2.pp å jeg er nå 4 dager over ikm (hvis jeg regne rmed at jeg har 28 dager som jeg alltid har hatt), så håper det klaffer denne mnd men kan selfølgelig være at du er gravid, ta en test å se du
Tvilling79 Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hei;) Da jeg sluttet på p-piller var mensen rar i et helt år, noen ganger gikk det tre måneder mellom hver gang... og jeg trodde jeg kunne være gravid hele tiden.. kroppen kjentes annerledes og jeg trodde jeg var gravid, men det var jeg altså ikke:( Det er nok mest sannsynlig at det er p-pille slutten din som gjør det, men man kan jo alltids håpe:) Flere venninner av meg har blitt gravide med en gang etter p-pille slutt! Lykke til!
Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 Takk! Det hjelper litt på Tror jeg venter litt til med å teste. Har en cb liggende, men vil ikke bruke den helt ennå. Kanskje jeg får skaffe meg noen billigtester;) Har alltid vært regelmessig og lite plaget, så får håpe det går fint å komme seg i gjenge igjen. Tør ikke håpe helt ennå på gravid, får bare vente å se. Dere får ha lykke til med prøvingen deres:D (spennende Mahalkita;)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg gikk på cerazette og jeg hadde heller ikke mens på nesten et år. Mens kom nøyaktig 4 uker etter å ha sluttet med pillene, så du må sikkert bare smøre deg med litt tålmodighet
*Lykkeliten* Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Hos meg kom mensen 13 dager over ikm, etter pilleslutt.. Trudde hele tiden at jeg var gravid.. Hadde masse symptomer.. Er i 2pp nå, har nesten ikke symptomer.. IKM 5-6Februar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå