Gå til innhold

1 egg og 2 plommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jøss, det er første gangen jeg har sett. knakk et egg nå for og pense bollene, og så var det to plommer i det? kunne blitt tvilling kyllinger det da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk funnet egg med hele 3 plommer i! Skal sies at disse kjøpte vi direkte fra et hønseri, så da er det nok mer vanlig å finne egg med flere plommer i. Det er veldig sjelden man finner disse i butikk-kjøpte egg, siden disse gjennomlyses på pakkeriet og alle egg som ikke er "normale" sorteres ut.. Det er jo ingenting i veien med egg som har flere plommer da, det er jo bare en bonus:-)

Skrevet

Så søtt.. :) Hehe

Skrevet

Det opplevde jeg en gang og, 5 av de 6 eggene i en pakke inneholdt 2 plommer, så da hadde de antakelig hatt en sovende vakt ved samlebåndet under gjennomlysningen:)

Skrevet

Unge høner legger ofte litt store egg med 2 plommer i. Er vel ikke helt ferdig "innstilt" enda :-)

Skrevet

Har sett det mange ganger før. Men jeg må si at jeg ble ganske imponert/sjokkert da jeg skulle bake kake her for en stund siden og de 3 første egga jeg knakk hadde 2 plommer. Ble jo nesten litt usikker på om jeg trengte like mange egg som vanlig da. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...