Gå til innhold

FIRST PRICE BLEIER! TIPS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å kjøpe de, og de funker helt glimrende!!! Det er 48 stk for ca 34-35 kr.

Hun blir ikke noe rød, sår av de, og det er ikke mere lukt av disse, enn med f.ex Libero, også sitter de veldig godt også!

Så dette er bare et tips jenter, sikkert ikke bra for alle, men for oss funker det supert- og en blir ikke ruinert av bleiekjøp! Så håper flere vil prøve, og at det funker for dere og.... Veldig mange kr spart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 10 mnd, og har brukt de i et par- tre mnd....

Skrevet

Flott tips! har lurt på å prøve, men har tenkt at de sikkert er dårligere. Bruker utrolig mye bleier og skal prøve disse dersom kvaliteten er like god.

Skrevet

Er jo bare å prøve, for du taper jo veldig få penger på det ;)

Håper det passer for barnet ditt! Jeg hata å bruke såååå mye penger på bleier, når halve pakka går enkelte dager.... ;o)

Skrevet

Superbra tips! :-)

Er de elastiske i livet? Sånn som type Pampers Active Fit...

Skrevet

har ikke erf. med de bleiene, men de er vel ikke så veldig elastiske nei

Skrevet

Enig med deg jentejente80!

Vi har også endt opp med å bruke First Price etter å ha prøvd:

Libero, Pampers, 2 merker fra Lidl og Coop.

First Price er de det lukter minst tiss fra, føles ikke ut som man vakuumpakker rompa til sneipen i dem (akkurat som de "puster" litt), veldig god pris.

Eneste er at de ikke har elastikk i ryggen, men på en annen side har ikke det betydd noe her i huset. Har hatt uhell med samtlige andre merker.

Helt klart verdt å prøve!!!

Skrevet

Hun har vært tissevåt en gang med disse, og med Libero var hun tissevåt flere ganger faktisk...

Så dette er virkelig et kupp, dere som ikke har prøvd enda, nesten så jeg angrer på at vi ikke har prøvd før... men men, en erfaring rikere ;o) Savner ikke den elastisiten heller, snupp hadde nok klaget hvis ikke det var greit. Hun får jo ingen uttalte røde merker rundt magen el ryggen heller. Så da regner jeg med alt er i skjønnesten orden ;)

Skrevet

Vi prøver dem også akkurat nå på jenta vår som er 9 mnd. Og er veldig fornøyd men til vanlig bruker jeg pampers da rema har eske med 2 pakker til 70 kr her. Syntes at pampers suger til seg litt mer men first price blir langt fra gjennom våte de heller.

Helt enig i at de kan anbefalles.

Skrevet

First Price er bare super:)

Eldsta på 2,5 år bruker up&go typen og jeg synes den er mye bedre enn Libero sin.. Det at det er mindre elastikk er faktisk en liten pluss hos oss.

Minsten på 7 mnd bruker teipbleiene og har ennå ikke hatt lekasje.

Eldsta har brukt de i snart 1 år, og minsten i 4,5 mnd.

Skrevet

Heiser denne igjen jeg... :)

Skrevet

vi prøvde de når mini var 6mndr. men han tissa igjennom de om nettene. så da slutta vi, men kan jo kanskje prøve de ut igjen nå :)

Skrevet

Hvor kjøper dere disse bleiene? Jeg har også prøvd et Lidl merke, husker ikke navnet på dem (de har 2-3 slag), de var også kjempegode og driitbillige! :0) Ellers kjøper jeg Pampers på Rema, 25 kr er ikke så ille det heller. Men FirstPrice finnes det i alle butikker?

Skrevet

Jenta mi er snart 7mnd.

Jeg har også kjøpt First Price bleier, problemet er bare det at de er altfor store til henne enda hehe:)

Men skal bruke de så fort dem passer.

Skrevet

Dei har eg og begynt å bruke på babyen.. Eineste bleiene han ikkje tisser gjennom.

Skrevet

Det er helt klart verdt forsøket, tenker jeg!! Dytter litt på denne..

Skrevet

Takk for tipset. Er ganske fornøyd med Pampers (måtte bytte fra Libero da tulla var våt igjennom stadig vekk...), men de er jo ikke akkurat billige. Bruker mye bleier siden hun småbæsjer gjennom hele dagen :) Nå skal vi teste ut First Price sine bleier!

Skrevet

first price bleier er faktisk de beste bleiene vi har hatt...trur vi har prøvd de fleste utenom tøybleier...eneste er at en må kjøpe bleier beregnet på litt større barn,kiloene som står utenpå stemmer ikke...jenta mi er 10,5 kg og må ha fra 12-22kg (trur eg vi bruker...) veldig bra pris også...så nå koster det under 100 kr pr mnd i bleier...når en har små barn er det alltid nok å bruke pengene på,så da er det godt at en kan spare litt....men hadde aldri brukt desse bleiene viss de ikke var best i kvalitet..

Skrevet

Fins First Price bleier for vekt fra 5-6 kg? Har ikke sett det på Kiwi..

Vi har brukt Pampers som vi kjøper på Rema til 25 kr og har også brukt Lidl-bleier. (Cien). Pampers sitter godt, men er litt tynne og papiraktige. Lidl-bleiene er litt store, men myke og gode.

Skrevet

Vi bruker de bleiene fra 10 eller 12 kg, husker ikke om du får de i bittesmå, kan ikke si å ha sett de.

Men i dag igjen har jeg faktisk fått bevist at de fungerer bra her i gården, måtte kjøpe en pakke libero her om dagen, og i dag morges var det lukt fra tissebleien. Ikke opplevd det med first price. Så igjen jenter, det er verdt å prøve! Penger spart, og som man kan bruke på andre ting! :)

Skrevet

Synes også at first price var bra! Prøvde coop for en stund siden, og de var IKKE bra! Så her går det for det meste i first price og pampers.

Skrevet

Vi også bruker disse, kjempe billige og lekker aldri. Skulle ha funnet disse før! Vi handler vanligvis på coop så gikk derfor en god stund før vi fant disse.

Skrevet

tror den minste bleiene fra FIRST PRICE er fra 7kilo. har ikke prøvd de selv. men vet søsreren min bruker de. akkurat nå bruker vi bleier fra LIDL. men tenkte å prøve FIRST PRICE når jeg må kjøpe mer bleier. vet de har de på SPAR også. men tror SPAR tar litt mer enn KIWI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...