Lykkelig g~g~j Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 blir litt bekymret her jeg. Leser i en tråd lengre nede om at barna deres snur seg fra rygg til mage og er 3 mnd og rundt der. Min mini er ikke i nærheten en gang. Han haaater å ligge på magen så det blir små,korte økter. Han legger hodet ned på teppet og skriker.. bruker også stellebordet - d liker han litt bedre. Men snu seg?? ser ikke ut som d skal skje med d samme.. huff er han så treig han da?
Gjest mphs Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Tror jenta mi ikke snudde seg kontrolert fra rygg til mave før hun var ca.5 mnd og enda senere andre veien. Det er jo en del som skriver at ungen har snudd seg, når den bare har falt rundt siden de lå litt skjeft.
Lykkelig g~g~j Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 hehe.. takk godt å vite at han ikke er unormal.. for i mine øyne er han jo "perfekt" hehehe.... thanx ))
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Neida, ikke bekymre deg. Mine har ikke snudd seg fra mage-rygg g rygg mage før de var 4 mnd i hvertfall...og de har vært tidlig ute i følge helsesøster. Gikk fort fra å snu seg til å "dra seg langs gulvet" og minsta som snudde seg da hun var 4 mnd kraba da hun var 5 mnd, satt seg opp av seg selv da hun var 6mnd og reiste seg da hun var 7mnd..så hun har vært veldig tidlig med det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå