Gå til innhold

Dere som har sex hver dag... bare lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere at dere må ha sex hver dag for å ha et perfekt forhold?

Er det sånn at du eller mannen /samboern din er redd for å si fra at i dag føler jeg faktisk ikke for det?

Er jo flott og greit hvis begge ønsker sex hver dag.

Men er det sånn at man føler at om jeg ikke har sex i dag eller i morgen så kan forholde falle fra hverandre, ja da er vel ikke forholdet mer en overflatisk perfekt.

Jeg har et veldig bra forhold selv elsker mannen min over allt på jord og er trygg på at han gjør det samme. Vi har vært sammen i snart 4 år, har ei lita jente på under året og venter nummer 2.

Vi snakker om allt og tar begge stor del i barnets liv og deler på husarbeidet.

Noen ganger krangeler vi og er irritert på hverandre men blir alltid fort venner etterpå. Og for meg er det å ha et bra forhold ikke å ikke krangle men å være trygg på at den andre ikke bærer nag eller forsvinner bare for en krangel.

Vi heller har aldri noen større krangler da blir bare bagateller som irriterer der og da.

Vi har ikke sex hver dag , langt ifra også. Vi har det når begge vil og ønsker det.

Så blir kansje en gang max 2 ganger i uka.

Men for oss betyr ikke å ha sex hver dag at vi har det bra. Vi syntes faktisk det er like deilig og noen ganger mer å bare kunne sitte/ligge i armkroken å prate.

Det å vite at han ikke løper til andre bare for at man ikke har sex. Eller ikke blir sur for at man ikke orker en dag.

Men elsker deg og har forståelse for det.

Ingen av oss kunne tenkt oss livet uten den andre vi ser hverandre som vår beste venn og kjæreste.

Og det var derfor vi valgte å gifte oss. :-)

Når jeg lurer på om han er misførnøyd med ting som det faktum at vi ikke har ofte sex , og lurer på om han ikke heller ville vært sammen med noen som ville/orket sex oftere, svarer han bare at det er meg han elsker og meg han vil ha. Og om jeg ikke orker sex så orker jeg ikke , det spiller faktisk ingen rolle, for det er ikke for sexen han giftet seg med meg. Det er bare en flott bonus til det andre vi har.

(Nå skal det siers at jeg har litt problemer med sex fordi jeg ble forsøkt voldtatt som 12 åring. Mannen min vet allt om det og er fantastisk når det gjelder å lese meg. Jeg føler meg så trygg med han og er det som gjør at vi faktisk har et bra sexliv. Men jeg var ærlig om allt i livet mitt fra første stund slik at han hadde mulighet til å bakke unna før vi ble ordenlig sammen.Han valgte å bli med de utfordringer det ville bringe.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får en følelse av at du egentlig mener det er noe negativt i at man har sex hver dag. At da har man ikke et solid forhold. hmmmmm

Vi har det hver dag i perioder, men vil si i snitt 5(-6) ganger uken. Vi ventet faktisk lenge før vi lå sammen da vi traff hverandre, og har ikke byget forholdet på sex. Vi har en veldig solid "grunnmur" i foholdet vårt, og er sjelevenner. Men vi er også veldig seksuelle vesener, begge to.

Jeg har ikke problemer med å skjønne at andre ikke har sex så ofte, akkurat som jeg ikke har problemer med å forstå at noen har sex hver da, og flere ganger om dagen. Alle er forskjellige, og det er en grunn til at jeg er sammen med min mann og du er sammen med din. Så lenge man finner sin match, og man ønsker de samme tingene i et forhold, så er jo alt bare fryd og gammen :-)

Skrevet

Jeg mener ikke at det er negativt å ha sex hver dag. hvis man er i et forhold og dette passer perfekt for begge så er jo ingenting bedre en det.

:-)

Jeg syntes faktisk det er flott at man finner en med samme mengde lyst som seg selv.

Jeg kjenner Kvinner som klager at mannen vil for sjelden og menn som klager over det samme med sine kvinner. Eller motsatt en vil mye mer en andre.

Jeg kjenner desverre også de som ikke tør å si nei i redsel for at kjæresten/samboer/den de er gift med. skal finne en annen. Det syntes jeg er fryktelig trist når noen tvinger seg selv.

Jeg beklager hvis jeg klarte å vinkle inlegget slik at det virket negativt. Det var ikke menningen. Jeg bare er bare litt nyskjerrig egentlig. Og karnsje ikke så god til å ordlegge meg noen ganger.

Karnsje fordi det for meg i mange år var kjempe vanskelig dette med sex, at det er litt vanskelig å tenke seg et forhold hvor begge har akkurat like mye lyst.(om det er hver dag eller en dag i mnd.....) Men det er jo kjempeflott da.:-)

HI

Skrevet

Skjønner :-)

Jeg er nok litt farget av at veldig mange på disse forumsidene har en negativ undertone til ting de ikke vant med selv...

Når det er sagt, så er nok jeg ikke den rett til å svare på hi ditt, ettersom vi er en bra match med like ønsker... men da har jeg ihvertfall sagt hvordan vi har det :-)

Er enig i at det nok er mange som ikke tør å si fra hva de egentlig vil. Som tror man må gjøre ditt og datt, og være slik og sånn for å holde på mannen. Og en vanlig oppfatning er vel at mannen forventer mye sex, ofte, ellers går han andre steder... noe som er sant i visse tilfeller (er jo alltid noen idioter der ute), men ikke en manneting generelt.

Skrevet

Tror du skal slappe av.. Jeg har aldri hatt sex hver eneste dag, det hadde jeg aldri orket, selv ikke når jeg er nyforelska. 2 ganger i uka er utmerket i min verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...