Gå til innhold

vondt øverst i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som har veldig vondt øverst i magen rett under ribbeina litt mer mot høyre side.. barnet er jo ikke stort nok til å sparke opp ditt enda?? er 28 uker på vei.. er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo ver morkaka....ring til jordmor,eller føden. Det hadde eg gjort :)

Skrevet

Jeg hadde også det i perioder. Utrolig irriterende. Smertene kom og gikk i ca 2 uker så ble det borte. Snakket ikke med lege, men hvis du har veldig vondt over lengre tid kan det jo være lurt. Bedre å ringe en gang for mye....

Skrevet

også hatt dette. Spurte legen da jeg var der på kontroll uansett. Hun mente det var en nerve i klem elle rno. Det har gått bort nå som lillegull har begynt å sparke oppi der, men kjenner det av og til fortsatt. Alle innvoller er jo sammenklemt oppover så er jo ikke så rart om det medbringer litt ubehag/smerter:)

Skrevet

*Rekker overrasket opp hånden* Regnet med at det bare var tulla som hadde sparket meg mør der, men smerten forsvinner om jeg strekker ut den siden. Godt å høre at det ikke bare er meg :o)

Skrevet

Jeg har oxo veldig vondt oppi der til tider men det gjør da vondt i forskjellige stillinger og spes og bøye meg sette meg osv.blir så sinna for er så lei det!!!Varer bare litt oxo gir det seg.er i uke 29+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...