Kystrøya Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Forbaskete vinter!!! Har stortsett ikke snødd en millimeter her oppe i nord tidligere i vinter, men på onsdag, ja DA skulle det begynne og snø. Å det var ikke lite snø som skulle komme heller! Sikkert 40-50 cm her på gårdsplassen vår. Å måke er jeg jo nødt til å gjøre for å få bilen ut, hente ved i garasjen, komme fram til postkassen osv osv. Så jeg har måket snø 6 ganger nå siden onsdag for å få unna alt!!! For selvfølgelig reiste mannen ut i Nordsjøen på jobb på mandag, og kommer ikke hjem på 2 uker. Typisk. Så nå er armene mine som spagetti og bekkenet skriker som aldri før. Å hva ser jeg når jeg våkner opp nå på morgenen??? Mer snø som daler ned!!! Ble så sint at jeg trodde jeg skulle eksplodere! Heldigvis var jeg og handlet igår, så nå kommer jeg ikke til å gå ut av døra før på mandag når lillemor skal i barnehagen. Skal bare slappe av i helgen, og ignorere snøen som ligger utenfor. *Dagen sutreinnlegg fra meg* hehehe
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 neineinei!!!du må ikke måke snø nå,det er ikke bra...har du ikke en nabo,venn,familie som kan hjelpe deg med sånt??er ikke bra å holde på med sånn aktivitet når du er høygravid...
lille sprelle Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 og har du ingen som kan hjelpe deg - så ta kontakt med kommunen. De har folk som hjelper folk som ikke klarer selv. Dessuten er det jo noe som heter taxi akkurat nå da.....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Måke snø er jo genialt om man vil at ting skal begynne å skje... Men du vil kanskje ikke det ennå?
Kystrøya Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Klarer det jo selv, men blir jo utslitt etterpå, pga at det kom så mye snø på en gang nå. Men men. Nå er det måket bort, så da er det jo i orden Ja taxi er en genial oppfinnelse, for dem som har råd til å ta taxi hver gang de skal bringe og hente barn i barnehagen, handle osv osv. Joda, hadde ikke vært meg imot om babyen kom nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå