frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Guri så jeg har ryddet!! Barneklær (Mexx, Marks & Spencer, Name It, Source D` Orge, Kivat, Ellte m.m.) til jente og gutt. Sko og tøfler. NYE klær med merkelapper på, pent brukte. Leker i alle varianter! Bilsete. Herlighet, hvorfor har vi så MYE? Er det likt hjemme hos dere?
grå :) Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jepp, men klærne sender jeg avgårde etterhvert som minsta vokser fra dem. det hjelper utrolig å ha ynglende venninner når det gjelder leker så har vi nok til en middels stor legeforretning snart føles det som. utrolig hvor mye det blir uten egentlig å handle så mye heller.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Det heter avertere, bare sånn siden jeg er i pirkehumør;) Men ja, uten tvil, ENORME mengder, spesielt med klær og bamser. Pakket bort 3 søplesekker med leker og bamser før julaften slik at det var plass til alt det nye. Og klærne, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne jeg ass, helt rått. Jeg har sånne "rollerboxer" OVERALT som er overfylte med tøy. Men nå er det jo ikke så lenge til det kommer en bruker til da:) Og det som er for smått av vintertøy driver jeg å plukker frem til ei nybakt venninne:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Legg ut finnkoden når du har lagt ut annonsen da.. Jeg vil titte litt....
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det skal jeg gjøre =) Har enda litt jobb foran meg ser jeg, hehe.... Holder på å tar bilder nå!
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet innlegg til deg (med linkene til finn)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 kan jeg også få link, for du bor vel her i stavanger du?
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2008 klær: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12364174&sid=xz16eba7Y5rO688830&WT.svl=Link leker: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12363960&sid=xz16eba7Y5rO724198&WT.svl=Link Og ja, jeg bor i Stavanger. (Selger et Maxi Cosi bilsete også, men det avventer ennå kontroll hos finn.no)
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 Kan ikke sånn PM å greier jeg.... Høh? Kanskje fordi jeg ikke har profil? Vet ikke, men linken ligger nå her i denne tråden. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå