Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 lurer på når dere sier til familie og venner at dere er gravide? vi fant det ut igår og i følge lommelegen er jeg rundtom 8 uker på vei. vi måtte jo si det til et vennepar av oss men vil helst vente litt med å si det til andre siden det alltid er en risk.. i hvertfall til jeg har vært hos legen osv og fått bekrefta at så og så langt er jeg på vei. og vil helst drøye litt å si det til srbeidsgiver.. det blir det vanskeligste.. håper noen har svar;)
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Kan jo vente t 12uker? Alt kor en føle for d:-) eg tør ik si noe eg.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 ja var liksom det jeg tenkte, alt kan jo skje..og har ikke vært hos lege enda. vet jo at jeg er gravid men er alltid bra å få bekreftelse på det;o) må kanskje gå litt mer opp for meg først hehe.. hvor langt er du på vei da?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2008 har visst spurt om det før kom jeg på hehe, er ikke helt våken enda;)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 jepp. kom jo på det hehe;) er ikke helt med. har du fortalt det til noen da? har du noen symptomer?
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Kun venner. Slekta vil ik like d. Sympt,ondt i puppan,bekkenl,ufatti trøyt og slitn.svimmel.du da?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 åå ok. kjipt at slekta ikke vil like det da:( hmm..ikke så mye hehe. jeg har mest problemer med kviser (renser og renser men hjelper lite) og litt smågulping men ellers e forma fin til nå merker jeg blir fortere sliten også. så har vært heldig sånnsett.
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Idag føle eg meg helt i svime.enda eg la meg veldi tili i går.ork ik gjør noe.men har 3 barn og ta meg av.vil ha masse energi!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 oi, såpass! ja da har du det travelt;) må bare ta tiden til hjelp.skal snart på jobb, men har ikke mye lyst! har mest lyst til å bare sove videre hehe..
babysjuk82 Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Hehe..rart en bi så trøytt.ser fram til 2 trimester:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå