Gå til innhold

når sier dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på når dere sier til familie og venner at dere er gravide? vi fant det ut igår og i følge lommelegen er jeg rundtom 8 uker på vei. vi måtte jo si det til et vennepar av oss men vil helst vente litt med å si det til andre siden det alltid er en risk.. i hvertfall til jeg har vært hos legen osv og fått bekrefta at så og så langt er jeg på vei. og vil helst drøye litt å si det til srbeidsgiver.. det blir det vanskeligste.. håper noen har svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo vente t 12uker? Alt kor en føle for d:-) eg tør ik si noe eg.

Skrevet

ja var liksom det jeg tenkte, alt kan jo skje..og har ikke vært hos lege enda. vet jo at jeg er gravid men er alltid bra å få bekreftelse på det;o) må kanskje gå litt mer opp for meg først hehe.. hvor langt er du på vei da?

Skrevet

har visst spurt om det før kom jeg på hehe, er ikke helt våken enda;)

Skrevet

jepp. kom jo på det hehe;) er ikke helt med. har du fortalt det til noen da? har du noen symptomer?

Skrevet

Kun venner. Slekta vil ik like d. Sympt,ondt i puppan,bekkenl,ufatti trøyt og slitn.svimmel.du da?

Skrevet

åå ok. kjipt at slekta ikke vil like det da:( hmm..ikke så mye hehe. jeg har mest problemer med kviser (renser og renser men hjelper lite) og litt smågulping men ellers e forma fin til nå;) merker jeg blir fortere sliten også. så har vært heldig sånnsett.

Skrevet

Idag føle eg meg helt i svime.enda eg la meg veldi tili i går.ork ik gjør noe.men har 3 barn og ta meg av.vil ha masse energi!

Skrevet

oi, såpass! ja da har du det travelt;) må bare ta tiden til hjelp.skal snart på jobb, men har ikke mye lyst! har mest lyst til å bare sove videre hehe..

Skrevet

Hehe..rart en bi så trøytt.ser fram til 2 trimester:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...