Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Når dere endelig kommer dere ut av senga;-)) Opp og hopp Morgenstund har gull i munn :-)) Jada jada, jeg vet at jeg blir trøtt utover dagen..............
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Morgenstund hadde ikke gull i munn her. Philip hadde feber i går kveld, 39,7. Og har vært mye våken i natt. Men da han våknet i morges var han feberfri og like blid. Så hva den feberen var godt for vet jeg ikke..... Han er ikke engang snørrete i dag ) Kanskje det hjalp at vi forbannet basilluskene her om dagen.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Her er det oppetid fra før 7. Skikkelig drittvær så blir nok innedag.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 morgenstund har gull i munn, man kan jo til og med drøye den morgenstunden til lantg uttpå attermiddagen, og det er gull det! Ha en god lørdag du også, og alle andre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Nå har jeg vært på LØNSJ:-)) På kino altså:-) Og først på lunsj på kafe med familien stor og fin:-)))' Og den LØNSJEN............den var spesiell, men jeg likte den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå