Gå til innhold

Ha en fin lørdag jenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere endelig kommer dere ut av senga;-))

 

Opp og hopp

 

Morgenstund har gull i munn

 

:-))

 

 

Jada jada, jeg vet at jeg blir trøtt utover dagen..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenstund hadde ikke gull i munn her.

Philip hadde feber i går kveld, 39,7. Og har vært mye våken i natt.

Men da han våknet i morges var han feberfri og like blid.

Så hva den feberen var godt for vet jeg ikke..... Han er ikke engang snørrete i dag :o)

Kanskje det hjalp at vi forbannet basilluskene her om dagen.

Skrevet

Her er det oppetid fra før 7. Skikkelig drittvær så blir nok innedag.

Skrevet

morgenstund har gull i munn, man kan jo til og med drøye den morgenstunden til lantg uttpå attermiddagen, og det er gull det!

 

 

Ha en god lørdag du også, og alle andre!

Skrevet

Nå har jeg vært på LØNSJ:-))

 

På kino altså:-)

 

Og først på lunsj på kafe med familien stor og fin:-)))'

 

 

Og den LØNSJEN............den var spesiell, men jeg likte den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...