Gå til innhold

Bare så dere vet det|

Anbefalte innlegg

Skrevet

De unge på skravle er kvikkere på morgenen enn dere gamliser her inne;-)))

Nemlig:-))

Her tar det noen timer å gå igang kropper, få snerket ut av øynene, ta på briller og krøllspenner, organisere hele familien og sørge for alle:-)

Hihihihihi..............og sånn går no dagan!

Jeg har en følelse av at jeg er det eneste A-menneske her inne...........noen andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg!!!

Var litt sein med å logge på, da ;-) thi hi

I dag har vi prøvd ny grøt til veslesnuppa, men hun bare brekker seg.

Vil ikke ha!

Hva gjør man da?? hun spiser til nød 4 mnd med mais, men da må den være ganske flytende.. Så dette har jeg strevet med på morgenkvisten

Skrevet

God morgen til deg også.

Nei her i huset er vi B-mennesker...Ja, bortsett fra Knerten da.

Så i påvente av at vi kan omvende han, så starter morningen her mellom 0630 og 0715.

Så jeg kunne vært her og underholdt deg, men vi slo på barne-tv og la Knerten mellom oss. På den måten klarer vi å holde sengen en halvtime ekstra :o))

Gjesp og dobbel gjesp

Skrevet

Jepp, bare det å få satt i gebisset og tømt kateriseringsutstyret tar jo en halv evighet...;-)

Men nå er jeg her. Ser imidlertid ut som om jeg er ganske ensom nå da? Er alle ute og lufter rullatoren, eller...?

Skrevet

I dag fikk jeg slange meg i senga til klokka var ti, jeg får lov til det hver helg jeg.... fryktelig bortskjemt og veldig glad for det!

Her har dritgreigutta vært på dynga med full bil et par ganger, ellers har vi ikke gjort en dritt! Deilig er det! Det er å sprøtt vær nemlig. det veksler mellom deilig vårvær med sol og blå himmel, og torden og snøstorm...

o vestland vestland! Det er gøy og uberegnelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...