Gå til innhold

hjelp?


inns

Anbefalte innlegg

æ e kvalm 24/7 våkne om natta og kaster opp da å. hele døgnet. noen som har noen gode råd sånn at jeg kanskje kan klare å spise litt snart?

 

veldig deprimert av å være så kvalm, i forrige svangerskap var jeg innlagt nesten hele tiden pga extrem kvalme og håper jeg slipper det nå. er ca 9 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også veldig kvalm (og svimmel), mest om morningen, men også utover dagen og kvelden. Kaster ikke opp, så klarer å beholde det lille jeg orker å spise, heldigvis. Kjøpte (på apoteket) noe som heter Sea Bands, som er to små bånd med et akupunktur-punkt som man har rundt hvert håndledd. Det har virket sånn noenlunde, har tatt vekk den verste kvalmen. Ellers vet jeg at ingefær (te, eller ren ingefærrot) skal hjelpe mot kvalme. Akupunktur skal visst også være virkningsfullt.

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vet hvordan du har det! Er også kjempedårlig og har mistet masse vekt siden det meste går rett oppigjen. Min siste desperasjon har jeg prøvd behandling det består av akupunktur hos ei dame som er spesialist på svangerskapskvalme, og vitamin B6. Vitamin B6 fungerer sjelden på småkvalme men kan virke positivt på de som har litt sterkere kvalme.

Ingefær skal hjelpe mest på kalde mennesker. Altså hvis du er kald av deg.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg er til dagelig ei hyper sosial jente. Som elsker å ha ting å gjøre støtt, nå er livskvaliteten sunket kraftig. Man kan ikke planlegge noe. Alle dager er veldig slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...