Gjest Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hæhæ jeg bor ikke så langt unna men her er det strålende sol ..
MammaMia123 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 jaaa Tenk at vi har fått litt snø Nå er jo solen kommet opp, så den ligger vel neppe lenge.
1stor1liten =) Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 den ligger nok ikke lenge, hater det slapset vi alltid får.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Er skuffa jeg, i går lovet de jo snøkaos til i dag. Våkner en del på nettene ( pga gravid og en liten som roper på tutten) og sprang til vinduet hver gang for å se om det var kommet noe snø. Var litt i halv 5 tia, ble fornøyd da ja. Men det er jo nesten ingen ting jo. Og tror regnet kommer på mandag igjen, så da er det borte igjen;(
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 ops.. jeg så forresten ikke helt ut av vinduet .. er visst snø her og :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå