Gå til innhold

SNØ?!?! I Stavanger liksom....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og vind.. ÆSJ!

Skrevet

Hæhæ :P jeg bor ikke så langt unna men her er det strålende sol .. :P

Skrevet

jaaa :D Tenk at vi har fått litt snø :D Nå er jo solen kommet opp, så den ligger vel neppe lenge.

Skrevet

den ligger nok ikke lenge, hater det slapset vi alltid får.

Skrevet

Er skuffa jeg, i går lovet de jo snøkaos til i dag. Våkner en del på nettene ( pga gravid og en liten som roper på tutten) og sprang til vinduet hver gang for å se om det var kommet noe snø. Var litt i halv 5 tia, ble fornøyd da ja. Men det er jo nesten ingen ting jo. Og tror regnet kommer på mandag igjen, så da er det borte igjen;(

Skrevet

ops.. jeg så forresten ikke helt ut av vinduet .. er visst snø her og :|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...