Gå til innhold

Ingen andre A-mennesker her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten at jeg er den eneste personen i verden som våkner før barna mine:-)

 

Tidlig trøtt om kvelden - tidlig våken om morgenen!

 

Morgenstull har gull i munn:-)

 

Skulle gjerne ha sovet leeenge, men neida!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kaller det MorgenSTUND også da;-))

Skrevet

Hehe...fikk meg en liten latter her..mulig for at jeg er aaalt for trøtt nå ;)

Meeen...jeg er IKKE A-menneske.....er heller et veldig uttalt B-menneske, men med ei lita snella som våkner senest 6.30 HVER morgen...ZNOOOORK

Skrevet

Da er vi ganske like der:o). Har alltid vært tidlig våken om mårran, men er sent oppe fordet da:o). Så jeg er B menneske om kvelden og A menneske om mårran:o).

Skrevet

Veslejenta våknet kl.6. Hehe, så vi er oppe vi!!

Skrevet

Vært våkne i 1 time vi også.

Jeg skulle gjeeeeeeeerne sovet , men det er ikke lillegutt enig i :)

Skrevet

Mini er tydeligvis A-menneske. Oppe før 6 hver dag vi. *trøtt*

Skrevet

Jeg våknet klokken 5 idag.......ut og hentet avisen og spiste litt frukt og leste avisen. Halv syv våknet frøkna og nå er badet vasket, vi har spist frokost og nå ser vi på Mumitrollene på dvd:-)

 

Skrevet

Jeg er forholdsvis tidlig oppe jeg men halv seks er for tiiiidlig å våkne altså.. Gleder meg til lillemann skal sove igjen så skal jeg legge meg litt oxo :)

 

Var så deilig når eldstemann var liten for han sov fra halv åtte til halv ti han. Da var jeg oppe før han :)

Skrevet

Hehe, ja jeg skal slange meg litt etterpå jeg også, med en film jeg sovnet fra i går kveld:-)

Det er aberet med å være A-menneske....:-)

Skrevet

Her er jeg opp + lille venn.

 

Jøss, ikke likt meg. Far i huset får sove utpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...