Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Føler nesten at jeg er den eneste personen i verden som våkner før barna mine:-) Tidlig trøtt om kvelden - tidlig våken om morgenen! Morgenstull har gull i munn:-) Skulle gjerne ha sovet leeenge, men neida!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. februar 2008 Noen kaller det MorgenSTUND også da;-))
snull Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 Hehe...fikk meg en liten latter her..mulig for at jeg er aaalt for trøtt nå Meeen...jeg er IKKE A-menneske.....er heller et veldig uttalt B-menneske, men med ei lita snella som våkner senest 6.30 HVER morgen...ZNOOOORK
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Da er vi ganske like der:o). Har alltid vært tidlig våken om mårran, men er sent oppe fordet da:o). Så jeg er B menneske om kvelden og A menneske om mårran:o).
frøken blå Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Veslejenta våknet kl.6. Hehe, så vi er oppe vi!!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Vært våkne i 1 time vi også. Jeg skulle gjeeeeeeeerne sovet , men det er ikke lillegutt enig i
Salat Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Mini er tydeligvis A-menneske. Oppe før 6 hver dag vi. *trøtt*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg våknet klokken 5 idag.......ut og hentet avisen og spiste litt frukt og leste avisen. Halv syv våknet frøkna og nå er badet vasket, vi har spist frokost og nå ser vi på Mumitrollene på dvd:-)
Mamma Mirabell Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er forholdsvis tidlig oppe jeg men halv seks er for tiiiidlig å våkne altså.. Gleder meg til lillemann skal sove igjen så skal jeg legge meg litt oxo Var så deilig når eldstemann var liten for han sov fra halv åtte til halv ti han. Da var jeg oppe før han
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, ja jeg skal slange meg litt etterpå jeg også, med en film jeg sovnet fra i går kveld:-) Det er aberet med å være A-menneske....:-)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Her er jeg opp + lille venn. Jøss, ikke likt meg. Far i huset får sove utpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå