Northernlights Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Nå har jeg gjort noe litt impulsivt; Jeg har bestilt flytur til Norge til barnedåp =o) Det blir denne mnd jeg reiser...så nå har jeg skikkelig hjertebank, for jeg er så redd dt blir for mye for gubben å være hjemme alene med flokken. (svigerfar er jo her,men likevel...) Hva tror du? Klarer de brasene? Jeg har aldri reist vekk fra småen før, utenom ei natt på sykehuset...
mammaen til G & A Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Hei du=) Trodde jeg var helt alene her jeg=) Saa klart de skal klare flokken alene=) Eldstejenta di kan hjelpe til med ni aaringen saa far og svigerfar kan loepe etter minsten=) Naar blir du aa dra da? Og hvor lenge? Klemmer fra en noe misunnelig beach bum
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 dib er usedvanlig treg akkurat nå!! Jeg blir i 12 dager (er litt lenge..uff) Mamma er på rehabilitering da,så jeg tenkte besøke henne uten at hun vet jeg kommer. Hun fikk komme til Røros =o) (etter hjerteoperasjonen) Jeg gruer til å reise fra dem,men føler jeg må være med når første barnebarn blir døpt. Turen var forresten veldig rimelig; 646 dollar!
mammaen til G & A Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Det skal gaa saa bra skal du se=) Det blir nok vaerst for deg tror jeg. Det er bare aa passe paa at rutinene er satt opp bra foer du drar saa blir det lettere for gubben vettu. Saa bra at du er her litt, naa tror jeg at jeg maa skifte nick snart altsaa. Det er saa mange klager paa at alle mamma nickene er saa like=) Hm, er litt klar for noe nytt.
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er lei hele northernlights,jeg- Men finner ikke noe annet =o) Man kan ikke gjøre alle til lags...synes du har et helt ok nick,jeg. Hvis du skal skifte, får du skifte til noe nordkaroliansk..hehe Jeg har lovet datteren min penger som lønn for å hjelpe mens jeg er borte, så jeg tror hun tar det på strak arm. Skulle ønske jeg kunne tatt dem med meg igjen,men det er ikke flere fridager å ta av for dem. Skolen er streng,sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå