*Mo9cA* Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Hei jenter. Nå sitter jeg her å er litt skuffet. IKM er ikke før på torsdag, men i dag begynnte jeg å spotte. Har aldri gjort det før, men når man slutter på pillen så blir vel alt "normalt" *sukk* Jeg har bare prøvd i 1 pp og har hele tiden trodd at det ikke gikk på 1 forsøk så er ikke så veldig deppa i dag. MEN....hvordan holder dere motet oppe etterhvert som pp`ene flyger avgårde og spiren uteblir? Jeg ser for meg at dette kan bli tungt i lengden om det ikke skjer noe. Å mange av dere har inne har jo holdt på ganske lenge. Hvordan klarer dere det damer? Jaja, håper dere kan komme med noen gode råd til oss nye her inne så vi klarer å holde motet oppe til spiren kommer. Så skal jeg såklart prøve å holde motet deres også oppe om dere en dag bli litt trist og lei. Stor helge klem til alle sammen fra Monica :-)))
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 jeg har prøvd en stund nå, og det ¨jeg har overlevd med er å ikke håpe for mye..det er så kraftig nedtur..og ikke teste for tidlig..har tatt utallige tester og alle negative self..det er veldig tungt og unødvendig følelsesmessig belastning mener jeg.. altså, man er ikke mindre gravid en uke etter ikm enn man er samme dag.. ellers er prøver jeg å ikke tanke på det, la dagene bli fylt med alt annet som får tiden til å fly..og ikke overanstrenge sexen og pliktgjøre den.. selv om man noen ganger bør med tanke på el.. lykke til med prøvingen, og bare spør om det er noe du lurer på Klem fra
*Mo9cA* Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er heldigvis ikke en som tester i hytt og pine så jeg slipper nok unna mange nedturer der:-) Har nok samme innstilling som deg;-)) Her i huset er det endel oppussing på gang så dagene går ihvertfall fort:-) Tusen takk for lykkeønskninger:-) Klem fra
monca*84*j12 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 heia jeg må jo si meg enig med Monica at det er tøfft og tenke på at det kanskje kan ta tid med prøvingen.. håper dette går fort, har Ikm neste helg, men trur ikke helt på det.. regner med at TR kjem..men jeg skal ikke klage.. jeg vet det.. men det som er likt for alle her inne er jo at vi ønsker dette like høyt=) det er helt merkelig følslse/lengsel, akkuratt som kroppen faktisk trenger og bli gravid.. snodige greier... Håper det går fort for deg min "navnsøster"=) ha en fin helg Monica
Madamina Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er veldig jordnær og tenker at naturen får gå sin gang. Når man passerer 30 er det 30% sjanse for å bli gravid og enda mindre sjanse for at egget blir til noe. Med slik statistikk så er det jo normalt at det ikke klaffer med det samme selv om alt er i orden. Men har bare 6pp bak meg da.
*Mo9cA* Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det er helt grusomt å gå å tenke å tenke....jeg gjør ikke annet jeg:-(( Tenker på hvor lang tid dette vil ta og om jeg i det hele tatt kan bli gravid. Kroppen min er helt i spenn etter å bli gravid å tilslutt da også få en bebis. Har faktisk allerede kjøpt noen småting jeg og gleder meg til vi får begynne å bruke de:-)) Hvor i landet bor du da, min navnesøster? Vi får håpe det går fort for oss begge og alle andre her inne:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå