Gå til innhold

snorking til å bli sprø av...

Anbefalte innlegg

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

jeg sitter nå på stua i godstolen og koser meg med te, tv og bim..meeeeen, min kjære elskede ligger på sofaen og sover..og når han sover, snorker han..ååååh, det er så høyt og irriterende..det høres ut som den lyden man får når en er klam i hånden, legger den på en glatt overflate og drar handen mot seg, bare gropere..igjen og igjen og igjen...blæh...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å,ja.det er så irriterende.Jeg kan til tider bli rasende avdet når jeg ikke får sove.

Skrevet

Snorking er nå enda en ting, da kan man dulte borti vedkommende så de slutter for en stund. Da er det meget værre med promping. Det blir jeg sur av når vi har lagt oss. Sure stinkbomber som ligger i rommet i flere minutter. Takk Gud for Glade one tough.

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

hehehe..ja, her i huset er det vel jeg som står for det meste av sur promping etter leggetid da, så har ikke så mye jeg skulle ha sagt;) hehe:)

Han gikk å la seg nå da..godt at det ble stilt på stua..:P

en snorkelyd for hver stilling; da er det ikke bare å dulte borti for å få det til å slutte:) hehe...hender jeg må vekke ham og da høres det vel noenlunde slik ut: (er trønder) ååååh, kain du tiii stillj!? du bråke så jævli!

kanskje ikke den kosligste måten å li vekkt midt på natta på..haha:) huff..stakkars mann;) hehehe...

Skrevet

Trønder å du da ønskebrønn;) Kor i fra tønderlag e du ifra da? ;D

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

jepp, æ e trønder ja, ein ækt ein;)

er fra Stjørdal, ser du er fra verdaln:)

Skrevet

Hehe... må henge meg på her... ikke bare begynner det å bli vanskelig å sove på natterstid ( er i uke 33) om man ikke like før man sovner igjen må ligge å høre på DET bråket... Og det er ikke vanlig snorking heller... Det rister nesten i hele senga!!! Kan dulte så mye jeg bare vil, men han snorker uansett hvordan han ligger. Så jeg burde nok være den som sovner først :)

Skrevet

Jeg henger meg også på her -ikke fordi mannen min snorker, men jeg!!

Hehehe, samboeren min sier at det er den verste snorkingen han har hørt! Huff, må få tatt meg en tur til øre-nese-hals, for det har blitt enda verre etter at jeg ble gravid.

Prompingen er det også jeg som står for....stakkars mann, han skal tåle mye for denne reproduseringens skyld, hihihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...