Gå til innhold

Delirium??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du hadde jo termin i går?? :D

Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...men jeg kan ikke se noen baby!

Skrevet

Hehe, nei da hadde vell du ikke vært her!!! ;)

Gleder deg? :D

Hvordan føøøøøles det? :D

Haft et bra svangerskap?

MVH en utroooolig nyskjerrig gravid 19åring;)

Skrevet

Jeg gleder meg veldig. Og man kan si hva man vil om å ikke fokusere på termindato, det er jaggu vanskelig å la være..jeg vil bare se og holde den lille babyen nå!

Men akkurat det at jeg skal føde orker jeg ikke helt å tenke så mye på..det går som det går og som alle prenter inn i huet på meg...det blir aldri som man tror. Tenkte jeg skulle reise på sykehuset en dag og bare hente bestillingen min. "Ja, jeg har lagt av en baby til begynnelsen av februar..er den ferdig montert?"

Fra spøk til revolver...hatt et kjempefint svangerskap, over all forventning faktisk. Disse sitse tre mnd har vært de beste jeg kan huske i livet mitt. Er helt utrolig fint at det bor noen inni den magen.. Gled deg max :D

Skrevet

"Ja, jeg har lagt av en baby til begynnelsen av februar..er den ferdig montert?" Haha, bra!!

Det er jo pinade ikke lenge til du får holde å føle den lille!! :D

Er en eviiiighet til min tid kommer ja, for å si det slik!

Det er vell en fin følelse ja, har ikke kjent så mase av den gode følelsen ennå jeg men.. Da jeg mener at kvalme, trøtthet å masse kviser ikke er en god følelse!! :P Det blir vell noe annet når man nærmer seg og virkelig kjenner spark og liv i magen!

Vet du om det er gutt eller jente da?

Skrevet

Nei, begynnelsen av svangerskapet kan jo være ganske så varierende. Men pluselig en dag kjenner du liv der inne, og da er det vanskelig å tenke på det som er slitsomt...i alle fall for en stund :)

Og du..fra februar til slutten av juli går det fort, det er den "nå er den nesten her" tiden som går så fryktelig langsomt.. Sånn var/er det i alle fall for meg. Nyt tiden du har som gravid, det er bare nå du vet helt sikkert hvor det barnet er hele tiden ;)

Vi er nesten helt sikkre på at dette er ei lita jente, men det kan jo være lureri. Uansett har vi bestemt oss for å ta babyen med oss hjem..Men er det gutt får han tåle å bruke det rosa ullteppet jeg har strikket, det er det første og eneste jeg har strikket ferdig i mitt liv!

Skrevet

Hehe, ja NÅ vet jeg iallefall hvo den lille er ja! Det har du rett i;)

Aha, lita jente ja! Ja, pytt blir det en gutt så tar han ingen skade av et rosa ullteppe! :D

Barn nr 1 dette eller? Eller har dere flere?

Hm, kansje jeg også skulle begynne å stikke/sy/brodere et teppe til nuske kommer?! (Har jo ikke noe bedre å fordrive tiden med så) Noe tips på hvor man finner oppskrifter ol?

Skrevet

Første barn ja.. det var ikke noe planlagt, men sånn kan det gikk..og det angrer vi ikke på (ikke enda i alle fall :P)

Det er litt koselig å ha laget noe selv, jeg vet at det er masse fine oppskrifter som Dalegarn og Babyull kommer med, men jeg personlig har strikket noe helt enkelt da jeg er ubrukelig på håndarbeide..ville bare lage noe jeg. Har ei tante som har tatt seg av kunststrikk og mønsterstikk til ungen.

Skrevet

Ja, sånn kan det gå ja! Må si meg enig der du'gitt :P

Hehe, nei dere angrer ikke ennå nei :)

Er du/dere gamle foresten?

(Jada'jada, jeg vet at man ikke skal spørre en kvinne om sin alder;)

Ja, det blir litt mer "stas" å ha noe man har laget selv til babyen ja!

Det skal være sikkert:) Jeg på google litt på oppskrifter! Håper jeg finner noe fiiint! (Som jeg har kapasitet nokk til å klare å fullføre selv vell å merke)

Skrevet

Jeg føler liksom at jeg er ung, men siden jeg er 24 er jeg egentlig helt halvgammel. Samboerenheten min er da 22. Akkurat passe :)

Tror jeg skal ta å gå inn i senga til han og legge meg jeg også.. Han skal opp om to timer og gå på jobb, så da blir jeg alene i alle tilfelle.

Siden jeg ikke har noe å drive med og ikke føder...så blir jeg vel å sitte en del på BiM imorgen også.. Håper det er mange som har kranglet når jeg kommer så langt, er alltid like fint når det ikke bare er gul/orange tråder når jeg logger meg inn. Natta på deg :)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

drops har mange fine oppskrifter som du kan hente fra nettsiden deres:)

Skrevet

Jeg håper at du IKKE er her imorgen, men at du ligger å føder;)

Så, håper vi ikke snakkes ;p

Men god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...