Northernlights Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Akkurat nå vet jeg ikke hvor jeg skal hente styrke for morgendagen
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Og jeg vet ikke hvordan finne søvna er bare sur gretten fortvilt frustrert lei og sliten nå
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 skulle ønske jeg var mannen som sover på sofa`n..........
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 gå og legg deg sammen med manne så kanskje du får litt styrke fra han:) Ønsker deg lykke til og hold motet oppe:) k l e m
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Nei, han er sur på kona si i kveld, fordi hun er så kort i lunta. Takk for klemmen =o)
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Du finner nok styrken til å takle morgen dagen NL :-) Skal ta til vettet her og pakke meg inn i pleddet og få noen timer på øyet før jeg skal opp med ungene. Nattaklem
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 har sur mann jeg også..og kort lunte...helvetes mensen! Her er det jeg som sover på sofaen..GROWL!
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Det var hans eget valg å tusle ut på stua. Her sitter jeg hver kveld, på soverommet vårt, til minsten sovner, men er daddyen var i senga vår samtidlig,da nytter det ikke å få minsten til å sovne. (Han tror han kan gjøre som han vil når pappsen er til stede.Merkelig fenomen!) han skulle egentlig bli innlagt i dag, men han sa til legen sin at han ville prøve å være hjemme isteden, så da får han bare godta at det er litt styr. Jeg har nettopp støvsuga hele stua.Minstegutten spredde en hel pose popkorn utover gulvet, og gikk oppi det etterpå... Etterpå velta han et stort glass med druejuice...og hunden til datteren min har bæsja i buret sitt, på yndlingshåndduken til gubben i dag. Det har hølja i bøttevis med regn i dag,. og jeg har vært ute og kjørt bil hit og dit.Laga middag,og rydda opp. Satt på vaskemaskina,oppvaskmaskina og skifta ene bæsjebleien etter den andre. Så jeg lot han gå uten bleie litt, med bare buksa...så bæsja han like godt nedover foten på innsiden...hundene røyter så mye for tiden,-hundehår overalt..æsj...og lillemann har rota utover ALLE familiespillene på stua,og blandet monopolpengene med andre spill, og terningene ligger overalt..... Så; Ja; Har en dårlig dag.... P M S Sa jeg at jeg har lagt på meg? Det var vel den sjokoladen jeg spiste i går...knurr!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Rimelig typisk det der... Var mitt eget valg å legge meg på sofaen...og nå sitter jeg her og føler meg som ei sur megge. Ikke hans feil at jeg har had mensen i 2 uker og har vondt...men tåler ikke terginga hans akkurat nå, jeg blir litt "sensetiv" når jeg er i dette lunet her, så er det denne forbanna stoltheta da og staheta...ÆSJ...
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 2. februar 2008 Ikke alltid like lett å smyge seg inntil,og si at man er lei seg,nei.. Men det gjør det så mye bedre etterpå =o) Hvis du gjør det til din halvdel, skal jeg gjøre det til min ;o) Hm..må tenke over hva jeg skal si,da.. Kanskje "Im sorry I was so short, but I am sooo tired and exhausted...I really love you!" Ja,den går bra =o) Skal ta den,jeg!
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Når du er trist og lei kan dagen i morgen bare bli bedre . Med blanke ark kan du ¨ farge den slik du vil . klem
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2008 Det var pent sagt =o) I morgen skal jeg og datteren min på kvinneseminar i kirka vår. Matservering og foredrag fra visstnok noen morsomme og interesanne damer. Så egentlig trenger jeg ikke SÅ mye styrke til i morra, - men bare det å stå opp tidlig, er et ork for tiden.. Uff.
Gjest Skrevet 2. februar 2008 #13 Skrevet 2. februar 2008 Det virker som en fornuftig ting og gjøre ja, og så kan jo helga bli så mye mer trivelig den også. Så jeg får smyge meg opp og si noe sånt som: Unnskyld vennen for at jeg har vært ei heks de siste dagene, skal ta meg sammen. Elsker deg og håper du tilgir meg. Sånn..*gulp*..svelge stoltheta si.... Lykke til og håper du får en fin helg NL Nattaklem
Northernlights Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2008 Nå sovna endelig minsten =o) Ja,det er best å gå den tunge veien å si man er en dritt noen ganger...hehe Skal tusle inn på stua å finne surpompen min, så får vi se om han tar imot meg med åpne armer. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå