mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Til dere som har en type og klager på typen; Vær glad der har type! For jeg vil ha type.... type type typeeee.... Type, guuud for eit teit ord!!! Hehe!! Type?
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 Det er fint med type..Jeg håper du finner deg en som fungerer. Jeg liker samboerenheten min jeg, har ikke måtta klaga til produsenten enda.
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det finnes da de med produksjonsfeil også ja
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Det er en eller annen anonym som er møkklei typen sin, du kan helt sikkert få hennes..ikke det at han virket som noe tess da men...
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2008 Hehe, ja det var derfor jeg begynnte denne tråden;) Men jeg vet ikke om jeg vil ha ham..... Ikke det at jeg er kravstor alltså! Meen ;p
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 hehe...jeg og ville nok hatt en type som var litt bedre omtalt enn ham.. kan jeg spørre hordan det er med barnefaren? ex?
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Produksjonsfeil, feil programmvare, om du får en brukt en vet du jo aldri helt hvor mye slitasje typen har pådratt seg eller om garantien holder.. Det er ikke bare bare og velge riktig type..type. Det er jo ofte feil og mangler ikke viser seg før du har hatt typen en stund, da er det jo bra det går ann å bytte den ut med en ny...litt som med en mobiltelefon.
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2008 Barnefaren er vell en ""X" ja... Var vell sammen i noen uker, så ble det slutt.. Og jeg fant ut at jeg var gravid.. Så tenkte jeg; NU E Æ GRAVID, HJÆLP! NU MÅ VI BLI ILAG IGJENN!" Men det funka bare for en uka ca.. Wopsi'deisi...
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2008 Er som regel ingen garanti på "bukte mobiltelefoner" heller..
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Nei, det var det.. Så lenge man ikke tar produktet usett får man vel bare skylde seg selv. (mulig at man må skylde seg selv i alle tilfelle...men det gidder jeg ikke å tro på)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 haha, kjempebra delirium:D den likte jeg..og du har så rett så rett:)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #12 Skrevet 2. februar 2008 Lunatariel: ja, det er slikt som hender det..du er modig (eller hva jeg skal kalle det, bra gjort iallefall) som valgte som du gjorde:) tviler på at barnet får det kjedelig med deg ihvertfall, du er morsom:D hehe.. hvordan forholder han seg til barnet da?
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror jeg er mesta overtrøtt jeg ;p Joda, han tok det da greit han.. Helt OK ;p Mente (såklart??) at jeg mått ta abort og at jeg var egoistisk osv osv som valgte å bære fram barnet! Men shit'au, dette skal gå så fint'så Enn du? Ser du er født i 88 du også? Har en liten en på vei du også eller?
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #14 Skrevet 2. februar 2008 Se jeg fant, typer! : http://www.youtube.com/watch?v=woqi5yzEXTs&NR=1 Får man seg en sånn kan det tankes man blir lei bråket...men kjøp øreplugger og bare se på. Man kan ikke få alt!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #15 Skrevet 2. februar 2008 hehe..det går nok bra tenker jeg:D vi er nok av samme modell ja:) men jeg mangler heller en liten en i magen jeg da...tror jeg:p har prøvd i et år nå...men den som venter på noe gdt venter ikke forgjeves, er det ikkenoe med det da:)? hvor langt er du påvei da? misunner deg jeg..
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. februar 2008 Hahaha! "And every women in NORWAY gonna love you.. ;)" Hadde jeg haft en av de hadde jeg "HAMSTRA INN" masse øreplugger å bare sett på ja.. Er det låv å ta på også? Eller?
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #17 Skrevet 2. februar 2008 de var flinke:) hadde man hatt en slik type kunne man vel bare ha glemt å hatt neboer i underetasjen..hehe..
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2008 Ønskebrønn; Misunner meg? Hihi, bare vent deg du.. Masse kviser og klær som blir for småe.. Jippi liksom.. Kjennt ordtak: Gravide er sexy! Men jeg føler meg ikke sexy for å si det slik.. Er bare 12+6 jeg Men uansett så strammer buksene! Menneida, jaa du må glede deg! Det er jo en fin liten ting på vei da! Men, hvorfor er det slik at de som prøver (deg f.eks) ikke blir gravid, men de som virkelig ikke prøver (meg f.eks) blir gravid? Lykke til!!! Regner med du har fast følge ettersom du prøver?
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2008 Ønskebrønn; Misunner meg? Hihi, bare vent deg du.. Masse kviser og klær som blir for småe.. Jippi liksom.. Kjennt ordtak: Gravide er sexy! Men jeg føler meg ikke sexy for å si det slik.. Er bare 12+6 jeg Men uansett så strammer buksene! Menneida, jaa du må glede deg! Det er jo en fin liten ting på vei da! Men, hvorfor er det slik at de som prøver (deg f.eks) ikke blir gravid, men de som virkelig ikke prøver (meg f.eks) blir gravid? Lykke til!!! Regner med du har fast følge ettersom du prøver?
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #20 Skrevet 2. februar 2008 jaa! jeg rågleder meg til buksene strammer, kvalme og hovne føtter! alt for et lite nurk;) du, jeg har lurt på det samme såå mange ganger at jeg har mistet tellinga! det er egentlig ganske irriterende, da vi bestemte oss for å begynne å prøve var ingen i vennekretsen gravide, fåtallet hadde barn fra før, men alle over to år...men da vi begynte å prøve, poppet den ene gravide etter den andre..nå er det sågodt som bare oss igjen... åååh, det er frustrerende.. vi er liksom bare "nok et par som får barn"...høres kanskje litt rart ut, men er nå sånn.. kjenner at jeg først blir sint fordi de er gravide og ikke vi før jeg klarer å bli glad på deres vegne.. er forlovet med min sambo, vært sammen i litt over tre år..kan vel kalle det fast følge;)
Gjest ønskebrønnen Skrevet 2. februar 2008 #21 Skrevet 2. februar 2008 vi hopper over til skravle under snorkingen til min kjære da.. ettersom vi skravler mer enn krangler ..
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 2. februar 2008 Du har så rett, skravla her vi kommer!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #23 Skrevet 4. februar 2008 jeg vil av og til ha en annen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå