Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #1 Skrevet 2. februar 2008 Lei av å være den eneste som står opp midt på natta den eneste som mater. den eneste som står opp om morgenen. den eneste som skifter bleie den eneste som bader.. DEN ENESTE SOM DELTAR! Mannfolk er no herk!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #2 Skrevet 2. februar 2008 så kvitt deg med ham da..du klarer deg tydeligvis liksågodt uten, siden han ikke har noen gode sider...
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Ja, det var på tide du sa noe, jeg har vært lei typen din lenge...
mamsemums <3 Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 Delirium Du er lei typen hennes, hvordan? Den type menneske hun er, eller er du lei av typen (mannen) hennes? Må bare spørre!
Delirium Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Det var bare en usakelig tull..fordi det passet meg ;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå