Gå til innhold

møkklei typen...noen andre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av å være

den eneste som står opp midt på natta

den eneste som mater.

den eneste som står opp om morgenen.

den eneste som skifter bleie

den eneste som bader..

DEN ENESTE SOM DELTAR!

 

Mannfolk er no herk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kvitt deg med ham da..du klarer deg tydeligvis liksågodt uten, siden han ikke har noen gode sider...

Skrevet

Ja, det var på tide du sa noe, jeg har vært lei typen din lenge...

Skrevet

Delirium

Du er lei typen hennes, hvordan?

 

Den type menneske hun er, eller er du lei av typen (mannen) hennes?:P

 

Må bare spørre!

Skrevet

Det var bare en usakelig tull..fordi det passet meg ;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...