Gå til innhold

???


Anbefalte innlegg

Skrevet

ka syntes dere om navnet Caspara??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noget spesielt for min smak, ser for meg en mørk liten pike som bærer av det navnet.

Skrevet

hmmm...det var veldig spesielt...måtte nok brukt litt tid på å vende meg til det...men husk at det er du som skal like det!!!

Skrevet

Jeg likte ikke det..

Men dette er jo min mening da:)

Dere som foreldre som må føle for navnet. Ikke bry dere sååå mye om hva andre synes.

Skrevet

spesielt...å jeg liker spesielle navn :) men ser og for meg at det må være en mørk liten pike.

Skrevet

kanskje vanskelig for barnet selv å uttale før det blir større? El kanskje ikke?

hva rimer på Caspara? he.he. selvfølgelig ditt/deres valg! Navnet er veldig sjeldent i hvertfall.

 

Skrevet

Jeg synes at navnet er fint, men det kommer an på hvordan man uttaler det. Kommer jo an på hvor du bor i landet det.

Skrevet

Jeg synes det er et kjempefint navn. Typisk for oldemorgenerasjonen, og det er jo navn fra den generasjonen som er på full fart inn igjen... (bl.a. Emilie også..)

Skrevet

navnet i seg selv synes jeg er fint. liker spesielle navn. men minner meg dessverre om det barnet i "the ring" for hun het det. derfor synes jeg navnet er litt skummelt og minner meg om en mørk og dyster pike. men det er jo bare min mening.

Skrevet

jenta i "the ring" filmene het Samara...

Skrevet

Kjempefint...lurte på Edel Kaspara selv, hvis d hadde vært jente inni der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...