Bullock Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Noget spesielt for min smak, ser for meg en mørk liten pike som bærer av det navnet.
Leen Skrevet 2. februar 2008 #3 Skrevet 2. februar 2008 hmmm...det var veldig spesielt...måtte nok brukt litt tid på å vende meg til det...men husk at det er du som skal like det!!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg likte ikke det.. Men dette er jo min mening da:) Dere som foreldre som må føle for navnet. Ikke bry dere sååå mye om hva andre synes.
Brummeline3barnsmor Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 spesielt...å jeg liker spesielle navn men ser og for meg at det må være en mørk liten pike.
lykkeligmspire Skrevet 2. februar 2008 #6 Skrevet 2. februar 2008 kanskje vanskelig for barnet selv å uttale før det blir større? El kanskje ikke? hva rimer på Caspara? he.he. selvfølgelig ditt/deres valg! Navnet er veldig sjeldent i hvertfall.
sekstisjuer Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes at navnet er fint, men det kommer an på hvordan man uttaler det. Kommer jo an på hvor du bor i landet det.
Glad tobarnsmamma Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes det er et kjempefint navn. Typisk for oldemorgenerasjonen, og det er jo navn fra den generasjonen som er på full fart inn igjen... (bl.a. Emilie også..)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 navnet i seg selv synes jeg er fint. liker spesielle navn. men minner meg dessverre om det barnet i "the ring" for hun het det. derfor synes jeg navnet er litt skummelt og minner meg om en mørk og dyster pike. men det er jo bare min mening.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 jenta i "the ring" filmene het Samara...
smuppemor Skrevet 2. februar 2008 #11 Skrevet 2. februar 2008 Kjempefint...lurte på Edel Kaspara selv, hvis d hadde vært jente inni der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå