KariMari Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 med kveldens siste sigg for meg? Sitter på verandaen as we speek, og skal høre puletrynets sanglink for siste gang ikveld:-D Fantastisk fin!! Natta jenter!!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Noe av det mest irriterende er når nordmenn prøver å slenge litt engelsk inn, også staver de (eller uttaler) det feil!!!
kanutteogkruttet Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Forlater du meg nå KariMari? Dårlig gjordt! Du kan gjerne få Jude Law med denne speedoen av selskinn nå altså... Jeg mista litt piffen på han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå