Gå til innhold

Pulk - er Nordic Cab et bra valg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne? Virker som å ha et bredere bruksområde enn f.eks Fjellpulken. Ser ut som de bare selger gjennom nettsidene sine, og da er det litt vanskelig å få sett på den først...

 

Eller vil dere evt. anbefale andre merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har den gamle typen- den som het Rocky2. Jeg er veldig godt fornøyd med denne pulken. Vi har brukt den fra lillegutt var 5 mnd. Den er utrolig stødig fordi skiene eller meiene beveger seg uavhengig av hverandre. Vi har hatt et par skikkelige bratte bakker, både opp og ned. Pulken er lett å styre, samtidig som barnet ikke blir kasta fra side til side. Samtidig er barnet hevet fra bakken, slik at du unngår kulde fra bakken

 

Som sykkelvogn fungerer den fint, og vi har brukt den på sommeren som pulktralle. Det er desverre ikke mulig for oss å bruke den som vogn med håndtak

 

 

Skrevet

Men hvordan er det med greiner ol? Kjører skiene seg "fast"?

Hvordan er den utenom kjørte spor?

 

Skrevet

Det går veldig fint å kjøre utenom sporene. Meiene flyter oppå snøen. Greiner kan hekte seg fast, ja... Jeg går som regel bak og dytter på litt dersom vi beveger oss opp i huttiheita:)) Har gått på tur med minimalt med snø og masse greiner og "humper på veien, så jeg satte meg litt fast da... Men pulken velta ikke og det var jeg ganske overrasket av:)

Skrevet

http://www.rocky2.com/tilbakemelding.htm

 

Her kan du lese om andre brukeres tilbakemelding på den eldre typen som vi har. Jeg vil anta at de har gjort enda mere utbedringer på Nordic cab. Ser smalere ut enn min og det er jo praktisk når man skal transportere den i bilen

Skrevet

Jeg ble nemlig frarådet den pga faren for velt. Men syns jo den ser super ut. Er jo genialt at den kan brukes om sommeren også.

Skrevet

ja, det er veldig greit å bruke den om sommeren.. Velting har jeg faktisk ikke opplevd, og vi er ikke kjent for å gå i løypa... Det er som greit er at jeg legger ekstra tøy, sitteunderlag mm oppi pulken og støtter opp guttungen. Da slipper vi å dra på ekstra sekk. Det blir jo endel klær når man er 5 i familien..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...