Mixå Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hvordan er med å tatovere seg når en er gravid?
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 ikke alle tatoverer gravide kvinner....de er ikke påvisst om de er skadligt eller ikke men tror jeg hadde vart litt forsiktig ettersom ingen vet va som kan skje....
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har pratet med 4 forskjellige tattoveringsstudioer+ legen min, å alle sier det ikke er farlig å tattovere seg. Det eneste er at det kan ta et par dager ekstra for tattoveringen å gro. Jeg tattoverte meg da jeg var 4 mnd på vei å har ikke hatt noen problemer
Katharina88*Angelica08 Skrevet 2. februar 2008 #4 Skrevet 2. februar 2008 Jeg spurte jordmor og dro deretter og tatoverte meg... Bare man ikke tatoverer magen mens man er gravid er det greit det
Liaes Skrevet 2. februar 2008 #5 Skrevet 2. februar 2008 Ingen problemer og ta tattis når man er graivd:) En kompis av meg som har tattoverings utstyr og tattoverer på hobby basis, tattoverte meg sist jeg var gravid,og har akkurat tattovert dama si, som også er gravid:) Som ei nevnte over her,så tar det ett par dager ekstra før det gror! jeg om sambo tok samtidig og min grodde 2-3 dager senere enn han sin, men ingen problemer det:)
Mixå Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2008 supert!! tuuusen takk for svar!! Skal til portugal i mars, og det kan hende spiren sitter denne mnd! Sambo som var veldig bekjymret, for jeg SKAL tatovere meg:P takk takk:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 2. februar 2008 #7 Skrevet 2. februar 2008 For 7 år siden var jeg med ei vennine till en tattoo sjappe, og jeg spurte om jeg og kunne tatovere meg. Men han sa han helst ikke ville gjøre det på meg.
SuperMoM <3 Skrevet 2. februar 2008 #8 Skrevet 2. februar 2008 Fleste seriøse tatovører vil ikke gjøre dette da det kan bli betennelse i tatoveringen. Jeg venta sist gang og kommer til å gjøre det denne gangen også +¨jeg kommer aldri til å tatovere meg i utlandet!!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Det som er at du kan aldri være sikker verken i norge eller andre land om tatoveringer blir infisert av bakterier,virus osv. Skulle du blitt smittet med noe er det veldig ubeleilig og ha et barn i magen. DU KAN ALDRI STOLE PÅ ANDRES HYGIENE,samma hvor godkjente de er eller hvor godt du kjenner de. Syns du burde vente!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå