Gå til innhold

Hihi hva syntes dere om navnet Milton???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min har termin i mars, og inne i magen hennes bor det en liten gutt, og de vurderer navnet Milton, egentlig ville søsteren min ha navnet texas men der satte mannen hennes foten ned..

Dette er 4 barnet og jeg blir mer og mer sjokket for hver gang, men som de andre gangene vender jeg meg sikkert til dette navnet også.

De er svenske da, så de utaler det jo helt annerledes enn her, men texas er jeg veldi glad for at det ikke blir..

Milton har du vondt i milten er den nye "vitsen" til broden og han syntes det er hysterisk morsomt, huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke noe om. Jeg tenker også på milten...

Skrevet

Ikke et altfor uvanlig engelsk navn, faktisk.... Derimot er det ennå mer brukt som etternavn..... Jeg vet om 2 gutter som heter dette.

Men glad i det...? Nei, det er jeg ikke.

Skrevet

Uff, nei likte ikke det navnet, hørtes ut som et klesmerke eller noe sånt

Skrevet

Tenkte på milten, men sikkert et ok navn når man blir vant til det. Ble nysgjerrig på hva de andre het, nå, ja!:)

Skrevet

Nei du, det var ikke pent... Innvold eller et såpemerke av noe slag høres det ut som.

Skrevet

Litt spesielt må jeg innrømme, men det er vel kult å bli oppkalt etter han som skrev Paradise Lost.. John Milton.. gammel engelsk poet :)

Syns det klinger bra på svensk...

Skrevet

Hihi:)

De heter Emelie, Liam og Lova, hadde aldri hørt om de to siste navnene så måtte vende meg til de også, men nå kunne de selvfølgelig ikke ha hett noe annet...:)

men Milton deeeeet må jeg tygge litt på...

Skrevet

Hehe - et av de navnene er navnet til moren min;-D

Men Liam er jo et kjempe vanlig navn da, Lisa.... :P:p Det kjenner jeg MANGE som heter... Lova synes jeg er litt stilig;-D

Skrevet

hehe joda, men han er 6 år og når jeg var 15 hadde jeg aldri hørt det før, nå elsker jeg navnet Liam:)

Lova er kult, men hadde aldri hørt det før heller, hun skulle egentlig hete Engela og det hadde jeg hvertfall aldri hørt...

Skrevet

Hehe - nå er det vel en grunn til at jeg kjenner navnet Liam godt da. Er jo et vanlig engelsk navn... :-D Jeg synes Lova er kjempe stilig, samme med Engla:-) Ikke Engela kanskje, men:-D

Skrevet

Huffda, det første jeg tenkte på var miltbrann :o

Hehe, menman blir jo fort vant til navn, da. Men Milton... Det innbyr jo nesten til mobbing det, jo.. Huff, får ikke håpe han blir det, men barn kan være ganske så grusomme mot hverandre hvis de gørst finner noe å pirke på..

husker jeg kalte en i barnehagen for bakaxel... :P

Og Emelyvemmeli... Får litt dårlig samvittighet når jeg tenker tilbake på det...

Og onkelen og tanta mi kalte sønnen sin for Bon (uttales bånn)... Nå tenker jeg ikke over det i det hele tatt.

Skrevet

En kjent spranghest het Milton, så jeg synes det passer bedre på hester enn på mennesker. Men det er et fint hestenavn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...