Gå til innhold

Trist med 50/50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir aldri noen fast rutine for stakkars barnet mitt.Har jeg kveldsmøte eller liknende mister vi tid Er jeg sliten er det dumt for begge.Krangler vi er det trist.Første dagen er det tilpasningsproblemer for barnet med å sovne.Siste dagen er trist.Har hatt det slik i mange år, men det er først i det siste jeg virkelig begynner å mislike denne løsningen og han er rimelig lei sjøl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor er det lurt å få barn med en mann man har lyst til å være sammen med!

Skrevet

Spør om det kan være ok for ham med bare en helgeløsning - Kanskje er det til det beste for barnet? Dere må tenke hva som er det beste for barnet, ikke hva som er det beste for dere.

For mange er kanskje en 50/50 løsning det beste - og liksom mest 'rettferdige' for foreldrene. Men man skal ikke glemme at man skal velge den løsningen som passer barnet best, ikke foreldrene. Sett dere ned og snakk om dette, se om dere kan finne en annen løsning.

Skrevet

Det skjer at man oppdager mange spøkelser i skapet ETTER at man har fått barn!

Skrevet

Det der synes jeg var en høyst unødvendig kommentar. Vi ser jo alle at dette var et seriøst og fortvilet innlegg, da har humor og spydigheter ingen ting i tilsvar å gjøre. Skjerp deg!

Skrevet

Det har du helt rett i.Men det er visst ikke så enkelt.Det er ganske mange barn som har foreldre som ikke er sammen.

HI

Skrevet

Høres ut som ungen kunne ha godt av en annen løsning. Enten du eller den andre forelderen bør vurdere å overlate hovedomsorgen til den andre.

Skrevet

Tror denne er mer generell enn den er unik...

Det er nok mange unger der ute som hadde trengt en annen løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...