Gå til innhold

Barnerommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg vet ikke om dette er riktig forum å skrive dette på,men

jeg skal lage rommet til barna mine

den ene er gutten på snart 6 og en jente på 2

dem skal dele rom, da lurte jeg på om noen av dere har noen forslag til

farge ?

hva slags farge kan både gutter og jenter bruke

er det noen her som har et rom til en jente og gutt ?

eller er det noen som kan sende et bilde av rommet til barne sitt,bare sånn for inspirasjon ?

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

De første fargene som liksom slo meg, var turkis eller grønt... Aller helst ville jeg vel satsa på ei ganske lys farge, og heller hatt turkis eller grønt på gardiner, matter osv.

Fant en del barneromsbilder på denne adressen som kanskje kan inspirere deg. Søkte faktisk bare på "bilder av barnerom" på Google så ploppa det opp masse! :-)

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=312206

Samtidig må jeg bare si at jeg tror du står over ei tøff utfordring når de skal dele rommet. Det er 4 års aldersforskjell, og gutt/jente. Men må man, så må man...

Ønsker deg lykke til... :-)

Skrevet

Jeg liker også best lyse farger på veggene. I et barnerom vil det være så mye fargeglade leker, lamper, gardiner og annet, at det kan bli litt mye med fargede vegger. Vi har en farge som heter "latte", som er nesten hvit. Veldig behagelig å ha i rommet. Vi har laget en liten sofa av to barnemadrasser oppå hverandre med et turkisblå teppe og noen orange, rød og grønne puter fra barneavdelingen på IKEA. Veldig kjekt når de skal ha overnatting, bare å legge madrassene utover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...