Gå til innhold

Slemme kvinnfolk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med onde kvinner egentlig? Hva er det som har skjedd med dere som gjør at dere aldri klarer å smile? onde kvinner kalles også for Bitcher. Jeg hater dem ,og de hater meg. De er overalt. Det verste er hvis man kommer inn på en fest, hvis de er der fra før av, så haater de deg spesielt hvis du er pen, men det holder med at du er jente generellt.

Hva tenker de egentlig med? Skjønner de ikke at verden hadde vært ett bedre sted hvis de kunne snerpet igjen kjeften og evt smilt litt og vært hyggelig slik som de fleste normale mennesker klarer inniblandt?

Jeg er så lei dere!

Stop Bitchene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja!!!la oss finne papp og svart sprittusj og skrive; fuck dere som ikke smiler eller liker meg. og løpe foran bitche huset.... :S

Skrevet

Kanskje du er bitch sjøl? Siden folk ikke liker deg.

Skrevet

Du virker litt bitchete selv, NN.

Skrevet

Jeg er verken usikker eller bitch selv. Selfølgelig alle kan jo ha dårlige dager i blandt, men det trenger ikke å bli kronisk fordi om. Jeg smiler til folk jeg faktisk. Jeg jobber i service yrke, hvor jeg daglig møter mange sure kvinnfolk i alle aldre. Bitcher rett og slett. Bare se hvordan folk reagerer her, liksom. Jeg ble plutselig en bitch selv fordi jeg synes folk er litt for sure i hverdagen?

Jeg møter tilogmed jenter på byen som er omtrent som menn, de går ut for å finne bråk. Bare du dulter ani de så får man så det synger etter!

Skrevet

SMIL TIL VERDEN OG VERDEN SMILER TIL DEG!!!!! ;)

Skrevet

Du mener ikke det håper jeg. Disse bitchene smiler faktisk ikke tilbake, er det som er det jævla poenget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...