Gå til innhold

Smokk om natten?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kom hjem fra sykehuset i går, med min 3 dager gamle prins. Vi har etablert amming og i kveld prøver vi smokk. Så leste jeg i en bok at barn ikke skal sove med smokk... Trodde hele vitsen var å få til å roe seg med smokken - en skal vel ikke nappe den ut igjen? Noen erfarne mødre som kan hjelpe en førstegangs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har latt begge mine ha smokk :) ingen problem, etter hva jeg har lest skulle faktisk smokk være en bra ting !

 

Har ikke hørt eller erfart noe negativt i forhold til smokk bruk, hverken på dag eller natt. Det eneste er jo det med tannstilling, men det blir jo ikke før de er større .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...