StoltMammaForFørsteGang Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei. Kom hjem fra sykehuset i går, med min 3 dager gamle prins. Vi har etablert amming og i kveld prøver vi smokk. Så leste jeg i en bok at barn ikke skal sove med smokk... Trodde hele vitsen var å få til å roe seg med smokken - en skal vel ikke nappe den ut igjen? Noen erfarne mødre som kan hjelpe en førstegangs?
3troll blir til 4troll Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 jeg har latt begge mine ha smokk ingen problem, etter hva jeg har lest skulle faktisk smokk være en bra ting ! Har ikke hørt eller erfart noe negativt i forhold til smokk bruk, hverken på dag eller natt. Det eneste er jo det med tannstilling, men det blir jo ikke før de er større .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå