Gå til innhold

" Stakkars " lille gutten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om flere enn meg har det slik.Sønnen min på to år har sluttet å sove i barnehagen.Grunnen var at hvis han sov der, sovnet han ikke før i ti elleve tiden på kvelden.Nå sovner han rundt syv.Jeg føler at jeg får veldig liten tid med han, men vet jo at de fleste barn legger seg rundt da.Han har relativt korte dager i forhold til mange andre.Ca 7 timer.Og da er han sliten. I dag har han sovet fra vi kom hjem til nå og jeg føler meg litt ego.Som ikke lar han sove, for å få kveldsro,samtidig kjenner jeg at jeg har behov for det.Føler meg så hysterisk og hønemor.Men jeg tenker at man må stole på morsinstinktet.Var ikke sånn med første mann.Dette ble rotete, men kjenner noen seg igjen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har også sluttet å sove i bhg, men han er 3 år da. Han har også korte dager i bhg, siden jeg er deltidstudent. Og han legger seg også presis kl. 19. Men mest fordi han er helt ferdig. Om han ikke legge seg på den tiden, så vil han bare sitte og duppe av...og da vil det bli helt umulig å legge han for natten.

så har det slik her hjemme vi og.

Skrevet

P.s den tiden vi ikke får med hverandre på hverdagene, tar vi igjen i helgene.

Skrevet

Jeg tror nattesøvnen er viktigere for barna enn dagsøvnen. Og 10-11 på kvelden synes jeg er alt for sent å legge en toåring.

Vi hadde samme problem med mini her, men vi kuttet bare ned på dagsøvnen, til max en time og ikke senere enn til kl. 14. Nå legger han seg mellom 7 og halv ni og sover til det er morgen.

Skrevet

Ja, da gjør jeg vel det rette.Prøvde også lenge med en time,men det nyttet ikke.Føler bare at jeg ser han så lite nå, var jo vant å ha han der fra morgen til kveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...