Venter på sommer,sol og barn Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Er det fler enn meg som drømmer sinnsyke drømmer for tiden.
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 du er ikke alene=) tror de er ganska vanligt at gravide kvinner har rare drømmer=) og marrerit med... jeg hadde 3 marrerit på en natt trodde jeg skulle bli gal voknet av at jeg skrek helt vilt=) ikke gøy
Kjærlighet <3 Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Ja jeg gjør! Drømmer mye rart, har en del mareritt også...Ikke noe gøy.
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 veldigt kjip...mitt hjerte slår sinnsykt når jeg våkner....de forsvinner sikker snart
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Har også en del mareritt. Så drømmer jeg en del om gamle flammer jeg egentlig trodde jeg hadde glemt for lengst....
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Jeg hadde helt sinnsyke drømmer hele tiden når jeg var gravid sist. Heldigvis ikke mareritt, men soving var veldig underholdende.
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 he he he de er ikke lett å vare gravid=) vi får merklige symtomer?=)
Lurvehette Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Har så vannvittig ekle drømmer fortiden, at det er helt jæ*%>! Men har ikke hatt noen om blødninger denne graviditeten. Bank i bordet!
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Eeeh, ja! Har alltid hatt veldig livlig "drømmefantasi", men nå går det over alle støvleskaft! Hadde tre separate drømmer bare i natt, og den ene var sykere en den andre. Igår natt var jeg terrorist, og styrta et fullt passasjerfly rett i en fjellvegg....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 2. februar 2008 #10 Skrevet 2. februar 2008 Drømmer ofte ubehagelige ting om min egen familie... Drømmer rare ting som skjer under fødsel og tiden rett etter fødsel. Ellers drømmer jeg veldig mye koselig også..
michelle **venter gullgutt** Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 helt enig! Drømmene mine er så fæle at jeg ikke tør å fortelle noen om dem. i natt drømte jeg at jeg drepte moren min og gjemte henne i klesskapet i flere uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå