Gjest Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Idag syns jeg var ekstra hardt å stå opp. Har så å si vært kjempe sliten i hele dag, for ingen grunn egentlig. Har egentlig gått rundt og gleda meg til å legge meg ikveld. men nå...nå som gutten har lagt seg og kl. er blitt mye...så er jeg plutselig lys våken. Føler meg faktisk ganske rastløs....komme ikke til å gå og legge meg nå nei. Så komme jeg til å bli stuptrøtt i morra. Typisk det.
ScaryMama Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Har det helt likt;) Men heldigvis så er guttungen også b- menneske så jeg slipper å stå opp grytidlig!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 åh...heldigrisen du...Her i huset så våkner gutten presis kl. 7 hver eneste helg. Det er som om han har en slags rada eller noe sånt som sier at idag må du våkne tidlig, for idag er det helg. Mens i hverdagene så er det et ork å vekke han. heh...
AE❤️ Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 JAAAAA!!!! Jeg er! Derfor jeg jobber natt:) Men nå har jeg jo perm da! *deilig* Nå er jeg heldig,for snuppa sover til 8-9 for tiden! Men jeg får ALDRI lagt meg!!! Hadde jeg vært flink og lagt meg i 23 tiden i det minste hadde jeg jo vært veldig uthvilt,men neida jeg holder oppe til både 24 og 01 og er dermed ikke heelt uthvilt på morgenen.. Men er jo så deilig og ha litt tid for seg selv da!
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 jeg jobbet natt før jeg og Men siden jeg er alenemor, så går det ikke. jaja...godt det fins DIB da, så få jeg bare sitte her inne litt til...
(0_o) Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, jeg er et utpreget b-menneske;) har alltid vært sånn og jeg aner ikke hvorfor... det aller beste jeg vet er å sove, og sånn er heldigvis guttungen også. Hadde fått angst hvis han hadde våkna kl sju hver dag så her står vi ikke opp før i ti-ellevetiden... Hehe, blir verre når jeg skal begynne å jobbe igjen, begynner på jobb kl 07:00 og det er et stykke å kjøre...sukk...men den tid, den sorg hehe, før så satte jeg vekkerklokka på halb sju i helgene, for det var så deilig å bare skru den av og sove videre men så er jeg lys våken om natta og, da. Ofte jeg ikke har sovnet før sambo drar på jobb om morgenen... Men kan jo ikke holde på sånn lenger, har jo en liten baby p ta meg av - som heldigvis (!!!) har arvet sovehjertet til mor
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 JEEEEEG er B menneske med stor B. men småen vokner mellom 7-8 (i dag klokka 6) men selv om jeg sov 4 timer i natt og ble vekket 3 ganger i løpet av de 4 timene har jeg ikke sjangs til og sove nå. det er for tidlig. ARG
kanutteogkruttet Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 B-Menneske er Navnet mitt det... Hater å stå opp tidlig om morgenen, går i halvsvime til langt på dag når jeg står opp i 8 tiden med barna. Men har jeg vett til å legge meg tidlig da....? - NEI. Klokken blir både 1 og 2 før jeg legger meg for natta. Prøver jo å legge meg tidligerenoen ganger, men sovner ikke før likevel... Jeg er Fullstendig håpløst tilfelle av et B-menneske !
mammaen til G & A Skrevet 2. februar 2008 #9 Skrevet 2. februar 2008 Jeg er B-menneske, men har to stykk A-barn=) Hoerer fra venner som har eldre barn/tenaaringer at de blir gjerne glad i aa sove lenger om morgenen naar de blir eldre=) Kanskje jeg kan faa tatt igjen litt soevn da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå