Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 jeg ska på UL på måndag=) man kan vel ikke se kjønn på barnet?
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var på UL i uke 13, det var kjempe kosli. Fikk sett masse. Men hun som tok ul`n ville ikke si noe om kjønn da klitoris og penis hadde samme utgangspunkt på det stadiet i svangerskapet. Men har da hørt om folk som har fått vite kjønn så tidli:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 åhhhh=) jeg håper de kan se=) jeg er sinnsykt nysjerrig=) gleder meg=)
HEMMELIG!!! Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg var på UL da jeg var 11+6. Kjempegøy å se, men det så jo mest bare ut som en liten "klump". Babyen var 4,1 cm og vi kunne se at hjertet slo, og at han beveget seg masse inni magen. Så ut som en liten astronaut-helt vekløs Ellers var det bare gøy å se to armer & to bein & alt det der... Hun kunne ikke si noe om kjønn til oss heller, tror det er veldig sjelden... Lykke til!
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 ja jeg forventer meg ikke at de ska kunne se de men håper litt=)
mamiladi Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 Vi var på ul i uke 13 :-) og så en liten krabat som sparket og slo rundt seg. En liten kropp med bitteliten rompe, og litt stort hode. Men kjønnet så vi ikke før en del uker senere, da alt var blitt større.
Gjest stockholms tjej Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 ja de er så gøy=) jeg har alerede vart på 3 UL men de er mer gøy når jeg komt litt på vei=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå