Gå til innhold

Uren hud etter pilleslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite spørsmål: Alltid hatt fin hud, ikke kviser i tenårene en gang, men etter jeg sluttet med pillen har huden forandret seg totalt. Fått ekle kviser både her og der. Får skikkelig angst av det. Noen som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken p-piller brukte du?

Har aldri slitt med urenhud jeg heller, ikke i tenårene jeg heller...jeg gikk på diane/feminil...å da jeg sluttet for to måneder siden, så jeg ut som et pizza tryne...! jeg skjønner fortsatt ingenting...de popper fortsatt opp som en løvetann fra bakken! -

Skrevet

Jeg vet! Har prøvd noen nye produkter og drikker minst 3 liter vann om dagen og spiser supersunn mat, ingenting funker. Er så ekkelt! Brukte Jasmin i mange år, ingen kviser da heller. Må jo ha noe med hormobalansen å gjøre??

Skrevet

Har også prøvd yasmin...det må nok være reaksjon...alt blir jo bare kaos i kroppen om man plutselig kutter noe man er vant med å få :P

det er min teori da vertfall:)

Skrevet

jeg også fikk plutselig urenhud etter pille slutt, men ble helt bra igjen når jeg ble gravid med min første.

Skrevet

Vi får satse på at de forsvinner når bollen er i ovnen!

Skrevet

Oh yeah, dette MÅ gå over. Godt vi er flere verpesyke pizzafjes da :o)

Masse lykke til jenter!

Skrevet

Haha.....bra sakt:)

¤blåser magisk støv på deg¤

Skrevet

Jeg fikk plutselig hele *tre* kviser tre uker etter at jeg sluttet på Yasmin. :( Da hadde jeg ikke hatt kviser i hele den tiden jeg gikk på p-piller - en veldig fin bivirkning av pillene, må jeg si! Uten p-piller har jeg hatt kviser nå og da, men aldri enorme mengder, heldigvis. Jeg var litt sjokkert til å begynne med når disse kvisene dukket opp, men nå har de heldigvis gått tilbake. Merker også at huden generelt og håret har blitt litt fetere enn før. Så det er nok bare kroppen som jobber seg tilbake til "normalen", vil jeg tro. Fikk også plutselig mer utflod. Faktisk synes jeg det er ganske godt å kjenne at kroppen begynner å ta over hormon-styringa selv, det er spennende! :) Nå venter jeg bare på at mensen kommer tilbake, da blir jeg virkelig fornøyd. Så man må jo prøve å se litt positivt på det. :)

Skrevet

Samme problem her. Har hatt babymyk hud hele livet. Aldri hatt kviser omtrent, men nå etter jeg slutta på yasmin i oktober så har jeg også uren hud.. Ikke såå mange kviser her, men sånn ruglete og ekkel hud i panna. Jeg syns det er ekkelt og føler meg stygg. Håper det ordner seg snart.

Skrevet

Jeg slutta på pillen i noember, har fått mye mer uren hud etter det ja! Ikke så særlig kult å føle seg som en fjortiss igjen. hehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...