AE❤️ Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Selv skal jeg bare kose meg!!! Sambo har ikke vært hjemme på 2 døgn nå,pga han salter/brøyter i snøværet! Men kommer forhåpentligvis hjem i morgen hvis det gir seg med og snø snart! Så mens han sover, og snuppa sover ute i vogna si skal jeg kose meg inne! Så får vi besøk av søsknene mine i morgen ettermiddag. Gleder meg!!! I morgen kveld blir det vel tv og noe god mat! Håpe at sambo ikke må ut og kjøre.... *krysse fingrene* Og på søndag skal vi i bursdag til svigermor,vært og kjøpt ny kjole til snuppis i dag.. Hun blir såå fin:) Det var min helg.. dere da girls??
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Tenkte bare å kose oss hjemme..Har en nyfødt baby og en 3 åring
AE❤️ Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Deilig det da! Tiden går jo så fort med de små.. Snuppa er 7 mnd allerede,kan nesten ikke fatte det!
Kjærlighet <3 Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Slappe av og ta livet med ro:-) Blir vel en tur til foreldrene mine også. Eldste har mast om å dra dit ett par dager nå... Og så må vi ut å leke i snøen før den forsvinner:-)
bente69;) Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal lege kroppen ihåp om at den er så fin at jeg kan gå på jobb på mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå