Gå til innhold

Er det vanlig å kaste opp så mye og ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 23 mnd begynte å kaste opp en halv time etter hun ble lagt i kveld, holder på enda med ca 15 min mellomrom.

er det vanlig? har ikke hatt det selv siden jeg var liten og husker ikke og hun har aldri hatt det før.

Er det stor sjanse for at lillesøster på 5 mnd også får det????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her fikk omgangssyken i desember, da var han 20 mnd. Han kastet opp hvert 15. minutt ca fra kl 23 til 03, så kastet han opp en gang i timen til ca 7, deretter var det bare diarè. Det var fryktelig da det sto på...

Hvis lillesøster får pupp er det vel liten sjanse for at hun får det, men det kan sikkert skje. Det verste er vel hvis du får det selv, ikke godt å ta seg av barna når man har omgangssyken selv! Jeg har vært supermottakelig for omgangssyken etter begge fødslene mine, og har det aldri ellers. Huff, det er jo nesten det verste som finnes:-(

God bedring til storesøster!!

Skrevet

HeI!

Eldstedatteren(3 år) min var også slik i julen, på julaften kastet hun opp mye og da vi skulle legge oss, kastet hun opp hele tiden...(Hun var jo tørst, og hver gang det kom en liten slurk vann i magen, kom det opp igjen)

Så jeg tror det er helt normalt, og så hyppig oppkast varer som regel bare ett døgn før det stopper eller dabber av.

Stakkars liten da, du får jo bare gi henne drikke og håpe på at det varer kort...Forresten ble ikke lillesøster(1.5 år) smittet hos oss:-)

God bedring til jenta di:-)!

Skrevet

Hun får ikke pupp lenger =(

Off så ille hvis hun bitte lille får det, ille nok å se storesøsteren.

Hun er så tapper da, "aua mamma, kile meg litt da" sier hun, stakkar lita.

Jeg ble irritert siden hun kastet kveldsmaten på gulvet, skjønner jo godt det nå. litt dårlig samvittighet .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...