Clavia Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Hei alle jenter! Idag er jeg hjemme alene og er litt trist i kroppen. Vi mistet tvillinger i uke 11 i august 2007 og etter mye krøll med syklus og pause fra babyprosjektet, bestemte vi oss denne måneden for å begynne prøvingen igjen. Fikk mensen 7.1 og uken etter hoppet vi til køys ) Moro å prøve igjen og følte meg optimistisk. Forrige gang ble jeg gravid i 1.pp etter pilleslutt. 27.1 kom mensen igjen. Ble litt satt ut. Hva er det for en syklus liksom? Så nå sitter jeg her med klump i magen og lurer på hvordan dette skal gå. Alle (seriøst) i vennekretsen er gravide og vet at vi har mistet en gang slik at jeg blir gal av alle de triste blikkene som lyser av "uff, stakkars dere og her sitter jeg med kulemagen min". Er så redd for ikke å bli gravid igjen! Er alt jeg tenker på.. Verker i hele kroppen av dette. Dere som har prøvd lenge synes sikkert jeg er sutrete, men følelsene er de samme. Vi vil alle ha en liten en. Håper det klaffer for oss alle snart snart snart... Lykke til alle sammen ) Store klemmer
LabbogLine Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hei! jeg har det akkurat likedan som deg... var ikke kommet så langt da jeg "mistet" (kan ikke si at jeg mistet i og med at det ikke var et normalt svangerskap men føles sånn allikevel...), men sitter veldig og er redd for ikke å bli gravid igjen.. vi også begynte på ny pp med friskt mot, og var kjempespent.. Trodde faktisk jeg var gravid, helt til tanta dukket opp 1 uke over tiden... Alle de andre venninnene mine har barn, og noen er gravid på nytt... Syns det er ubehagelig å være sammen med dem, stemningen blir så rar og trykket liksom... Det eneste jeg greier å tenke på for tiden er å bli gravid igjen... regner med at når jeg er så stresset som jeg er nå, så kommer det ihvertfall IKKE til å skje, men er ikke så lett å la være å tenke sånn da.. håper det går bra med deg! Skjønner deg veldig godt jeg:) Men mest sannsynlig så blir vi gravide snart igjen begge to, tror du ikke det? klem
Clemencia Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Må først bare få si at jeg er veldig lei for tapet deres! Skjønner godt at du er utålmodig, spesielt når alle andre venninner er gravide allerede. Syklus er noe dritt avogtil, jeg har min egen som hopper hit og dit på sin egen lille måte.. Tror mange prøvere kjenner seg igjen i d du beskriver her! Ihvertfall jeg. Merker selv at d eneste jeg tenker på er "tenk hvis jeg ikke blir gravid", jeg er fullstendig opphengt i hele prøvingen og virkelig LENGTER etter den lille. Følelsene er vel de samme med oss alle, vi vil alle ha den lille, raskest mulig. Får håpe d klaffer for deg og alle andre her inne snart. Lykke til, og håper du finner ut av syklus og alt mulig annet :-) Klem :-)
Clavia Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Joda, klart vi blir! yenkte kanskje å gå til gynekologen min igjen. Hun er superflink. Var der etter MAen og tenkte kanskje å gå en gang til nå for å få bekreftet at alt er ok og få noen beroligende ord. Kanskje få sjekket at jeg har hatt eggløsninger også. Vi vet jo at svømmerne funker ettersom jeg har vært gravid før, men kanskje det er greit for psyken å snakke med en som har peil. Uansett, tror det er viktig å ha andre ting å drive med i hverdagen enn å vente på IKM, men gud det er vanskelig ) Søker symptomer som en gal og ser gravide og babyer OVERALT. Min beste venninne har termin hvert øyeblikk så skal prøve å legge bort misunnelsen og bitterheten og "låne" litt inspirasjon der. I tillegg prøver vi å ha det gøy ikke bare kjøre pliktsex, selvom det ikke alltid er de lengste, mest kreative nummerne for tiden ;o) Hva var unormalt med svangerskapet ditt?
LabbogLine Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Hei igjen! jeg hadde en ex.u (estrauterin graviditet) Eller først trodde de jeg hadde mistet, så gikk det en del uker uten at kroppen ble bra, så ble ex.u´en oppdaget, og det ble hasteoperasjon der den ene egglederen ble fjernet.. så jeg er jo kjempestresset i forhold til det at dette nedsetter sjansene våre litt. men velger og håper å tro at den andre fungerer helt fint, sånn at det blir en spire på oss ganske snart:) Kjenner meg litt igjen i det du skrev i den andre tråden at det stikker litt hver gang noen kommer og forteller at de er gravide.. Og jeg jobber på et apotek, og der er sikkert 40 % av kundene som kommer innom enten gravide eller småbarnsmødre:) Så jeg og føler jeg ser gravide overalt! Vi og skal prøve å kose oss sammen istedet for å stresse med å ha sex i den rette perioden. men jeg er ukependler, og er sammen med samboeren min bare fra fredag til mandag, så det skal noe til for at det skal klaffe og:) men,men. Krysser fingrene for at det blir en liten spire på oss og alle andre her inne som prøver snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå