Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 vasker du klærnene til barnet med dine klær, eller alene? jeg vasker helt alene, vil bare høre hva andre gjør. ja jeg kjeder meg litt. hehe
Sommerfugl78 Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hehe Jeg vasker barnets klær for seg selv.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 jeg vasker babytøy for seg selv....vet ikke helt hvorfor....sikkert fordi det er mye hvitt og lyseblått....noe jeg ikke har så mye av ellers....
Capricornia Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 det som vaskes på 60 grader vaskes sammen med håndklær og slikt, det som går på 40 som regel alene. En skjelden gang går en genser sammen med våre.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Jeg vasker barnets tøy sammen med våre om det passer slik med gradene. Siden vi alle bruker skyllemiddel uten parfyme ol. og samme med vaskemiddel.. Ser ikke noe gale i det egentlig, går fint for oss;) Men vasket alltid separat når han var mindre, men han er 10 mnd nå, så da ser jeg ikke noe gale i å vaske klærna sammen;)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. februar 2008 #6 Skrevet 1. februar 2008 hvorfor er det galt å vaske barnas klær sammen med våres klær? Det har jeg alltid gjort,bruker jo samme vaskemiddel og tøyskyllemiddel,så hvorfor kan det skade? Blir ikke mer rent om det blir vasket alene liksom... Dette har jeg gjort med begge barna og de lever i beste velgående enda:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 det var bare et spm. siden jeg gjør det automatisk av en eller annen grund, er nok som hun over sa, er så mye hvitt og lyse blått ogsånt
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Hm........Hva skal det være godt for å vaske babyklær for seg selv? Skjønte ik helt den jeg....
miss_chica Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 jeg vasker hver for seg. Det er fordi jeg bruker parfymefritt til barna, og såpe og skyllemiddel med parfyme til meg og samboern. I tillegg har barna eksem, så da er det best uten parfyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå