Cat.68 Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 Tenker da veldig på den grønne?? Klarer ikke å glemme den, og nå når jeg er i ny shape har jeg litt lyst på den. Hva kostet den igjen?? har du bilder??
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Uff, da.. hehe, mange med det problemet ja. Heldiggrisen med nye pupper og mage. Bare gleder meg jeg til jeg får mine 2 op. Bilder på profilen min... har bare dette ene bildet. Og har noen hengende enda. Hvilken str bruker du nå da ? M ?
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Den er forresten 1500,- på tilbud nå. Men det kan vi jo diskutere da.
Cat.68 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2008 Hmmm er de store eller små i str.?? Jeg er nok en M/L beroende på hvordan størrelsen er. mest sannsynlig en L. Har du den grønne igjen?
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 Ok.. ja jeg har M og L i grønn, og L i svart.
Cat.68 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 Ok, tar kontakt med deg i morgen på Pm. skal finne senga nå. Natta ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå