Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 kynnere om hverandre...? Noe som veit hva det vil si..? Har to premature fødsler bak meg så jeg må nok bare knekke sammen å tilstå at tanken slår meg nå å. Er ferdig med uke 33 i morgen og har gått på ekstra ul en gang i mnd siden uke 10 pga premature fødsler.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Ring føden med en gang, så får du sikkert komme inn for en sjekk:) Du er jo ganske langt på vei, men er vel "best" at babyen holder seg inne litt til:) Masse lykke til, og hold oss oppdatert da:)
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2008 Er litt "pinglete" når det gjelder å kontakte lege å div sånne innstanser. Alt blit så reelt liksom,veit jeg er litt teit nå men... Jeg har ikke dem samtidig, dem går liksom om hverandre, mens smertene å kynnerne å ikke er dem regelmessige heller..men har vært her et par dager. En smule vondere i dag kan man trygt si. Kan jeg forvente meg at det vil skje noe snart kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 Jeg er selv førstegangs, så jeg har virkelig ikke peiling.. Men, oppdaget selv litt brun utflod i trusa denne uka, (er 32+2) og jeg ringte føden.. De var kjempe hyggelige, og jeg følte meg absolutt ikke til "bry" (Tenkte også sånn som deg ift å ringe).. Fikk da beskjed om å komme inn for en sjekk dersom det kom mer, men det gjorde det ikke.. Men, det er nok litt anderledes med deg om du har hatt 2 premature fødsler før, da vil de nok ta deg inn:) Jeg ville ringt ja!! Du vil nok føle deg mye roligere etterpå også, uansett hva utfallet blir:) Lykke til..
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2008 Du har nok rett:) Må bare snu om tanke gangen i hue litt,hehe. Se det ann til i morgen,viss det ikke er no forandringer så skal jeg ringe. Lover!! hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå