Gå til innhold

Kraftige mens smerter og

Anbefalte innlegg

Skrevet

kynnere om hverandre...?

Noe som veit hva det vil si..?

Har to premature fødsler bak meg så jeg må nok bare knekke sammen å tilstå at tanken slår meg nå å.

Er ferdig med uke 33 i morgen og har gått på ekstra ul en gang i mnd siden uke 10 pga premature fødsler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden med en gang, så får du sikkert komme inn for en sjekk:)

Du er jo ganske langt på vei, men er vel "best" at babyen holder seg inne litt til:)

Masse lykke til, og hold oss oppdatert da:)

Skrevet

Er litt "pinglete" når det gjelder å kontakte lege å div sånne innstanser. Alt blit så reelt liksom,veit jeg er litt teit nå men...:)

Jeg har ikke dem samtidig, dem går liksom om hverandre, mens smertene å kynnerne å ikke er dem regelmessige heller..men har vært her et par dager. En smule vondere i dag kan man trygt si. Kan jeg forvente meg at det vil skje noe snart kanskje...?

Skrevet

Jeg er selv førstegangs, så jeg har virkelig ikke peiling.. Men, oppdaget selv litt brun utflod i trusa denne uka, (er 32+2) og jeg ringte føden.. De var kjempe hyggelige, og jeg følte meg absolutt ikke til "bry" (Tenkte også sånn som deg ift å ringe).. Fikk da beskjed om å komme inn for en sjekk dersom det kom mer, men det gjorde det ikke..

Men, det er nok litt anderledes med deg om du har hatt 2 premature fødsler før, da vil de nok ta deg inn:) Jeg ville ringt ja!! Du vil nok føle deg mye roligere etterpå også, uansett hva utfallet blir:)

Lykke til.. :)

Skrevet

Du har nok rett:) Må bare snu om tanke gangen i hue litt,hehe.

Se det ann til i morgen,viss det ikke er no forandringer så skal jeg ringe. Lover!! hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...