kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. februar 2008 #1 Skrevet 1. februar 2008 til meg å lille søster. noe kjempegodt med kjøtt:p og siden jeg er gravid kan jeg ikke spise biffen slik jeg liker den:p
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. februar 2008 #2 Skrevet 1. februar 2008 Hmm, nå skal vi ha: Storfe entrecôte med en deilig saus(veit ikke hva enda) og fløtegratinerte poteter og en deilig salat til... Men du kan jo lage biffsnadder..?? Wok?
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. februar 2008 #3 Skrevet 1. februar 2008 Forresten. Hvorfor kan du ikke spise biffen som du liker den?
Sololight Skrevet 1. februar 2008 #4 Skrevet 1. februar 2008 http://82.134.118.107:8080/middag/start.aspx
AE❤️ Skrevet 1. februar 2008 #5 Skrevet 1. februar 2008 kyllingwok, kylling i pita jegergryte, annen gryterett kan jo ta champignon,løk,mais og brokkoli etc i folie og "steke" i stekeovnen en stund (nam-nam) og ha fløtegratinerte poteter,båtpoteter, ris,bakt potet eller hva du måtte ønske samt noe kjøtt av noe slag til + en god saus!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 fordi jeg liker den rød inni
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. februar 2008 #7 Skrevet 1. februar 2008 Ja det gjør jeg å men er også gravid, men spiser biffen rød fordet... Hmm, hvorfor er det farlig med rød biff? For bakteriene på biffen er på "skorpa" rundt før den blir stekt.. Hvis du skjønner.. Hmm...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2008 hehe jepp skjønner. var jm som sa det, å jeg kranglet tilbake hehe har gått kokk å hele pakka men hun påstår hardnakket at det er farlig
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Hehe skjønner de har jo "alltid rett" hehe.. legen min sa det var greit han da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå