Gå til innhold

Hmm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på lørdag som var, men ingenting er kommet, og er 6 dager over tida nå. Tok test i dag morges, men den var negativ. Har hatt menssmerter på- og av siden lørdag, ingen tegn til at den kommer annet en at jeg har litt mer utflod.

Når bør jeg teste igjen dersom den ikke dukker opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv om et par dager...jeg hadde kanskje vært så utålmodig at jeg hadde testet allerede i morgen. Jeg testet veldig ofte..hadde sånne billige graviditetstester fra billigtester.com. Tvi, tvi :)

Skrevet

Takk! :)

Ja har lyst å teste i morgen, men skal prøve å holde meg til søndag. hehe!

Kommer mensen er det jo ikke vits, men nå har den vært lenge borte!

Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på mandag, har testet noen ganger alt og fått negativt helt til i dag morges (fredag) da kunne jeg se en svak "posetiv" strek. Jeg også har kjøpt billigtester på nettet. Venter meg at testen viser sterkere for hver dag nå!

Skrevet

Jeg har også billigtest, men kjøpt på apotek.

Så gøy at du fikk en positiv strek i dag! Svak eller sterk, spiller ingen rolle! :) Håper jeg følger etter:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

clear blue syns jeg ger best resultat...testet positiv før min ikm med den men ikke med billig test

Skrevet

Testet igjen nå, men den gav ingen strek. Nå er jeg tom for tester i hus, så kanskje jeg skulle rive i med en clear blue om mensen ikke kommer i helga da.

Skrevet

jeg ville prøvd enten om noen dager eller om noen uker hvis det fortsatt er slik. var det jeg gjorde og nå er jeg visst gravid;) må ha hatt et kjempelavt hcg nivå.

Skrevet

Jeg har ikke hatt mens siden 10.desember og testet sist på torsdag, men var forsatt negativ.. Er enormt kvalm om kvelden og natten nå, har forsatt litt stikkinger i venste side og ned mot underlivet, men får vente litt til med en ny test.. Hvor lenge gikk det før du fikk positiv test MCHH??

Skrevet

Når du har gått så lenge som du har Lady82, så hadde jeg tatt en tur til legen for å få sjekket om du er gravid eller ikke. høres jo ut som alle ting peker i den retningen, men er jo greit å få de konstatert.:)

Jeg venter til uka jeg om jeg fortsatt ikke har fått den med en ny test. Går med sånn milde mens-smerter hele tiden nesten, så venter bare på den. Men er jo ei uke over i dag.

Skrevet

Skal ta en test igjen til uken..Hvis den forsatt er negativ er det nok bare til å bestille en legetime ja..Håper veldig på at den er positiv, har aldri gått så lenge å ventet på mensen..Har milde menssmerter jeg også, men har hatt det noen uker nå uten at den har komt...

Skrevet

Hmm, da har vi jo nokså samme smerter og situasjon.

Du får holde meg oppdatert:)

Jeg tar også test til uka tenker jeg. *Håpehåpe* :)

Er egentlig ikke prøver, men når det først er sånn som dette så er en liten spire hjertelig velkommen! :)

Skrevet

Skal gi en lyd når neste test er tatt, så får jeg virkelig håpe på ett positivt resultat :) Ønsker deg lykke til også...

Skrevet

Takk for det!

Jeg skal krysse fingrene for deg! :)

Skrevet

Lady82: hei;) det tok 4 uker før jeg kunne se at jeg var gravid. tetsa etter 2 uker og da var den negativ.. så det er alltids håp;)

Skrevet

Rundt den 7.feb. er det fire uker siden jeg skulle hatt mens, så kan jo forsatt håpe da.. Har bestill tester nå, så de kommer vel tirsdag eller onsdag.. Er den ikke positiv da må det være noe annet som feiler meg..Håper på det beste :)

Skrevet

Hadde to eggløsningstester liggende og har lest litt innpå her at noen bruker de for å se om det er gravide.. Tok en test i går kveld og en i dag tidlig og begge var positive, så nå er håpet mitt litt større for at en graviditetstest endelig skal slå ut :) Får den forhåpentligvis i posten i morgen, gleder meg sånn :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...